1
Perioada de actualizare
de la 21.03.2025 13:06
până la 01.04.2025 10:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 01.04.2025 10:00
până la 11.04.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2025, 13:06 - 1 apr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 apr 2025, 10:00 - 11 apr 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Lucrări de reparație a sediului ÎMSL Buiucani

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sanda Elpujan
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2025, 13:06
Data ultimilor modificări
28 mart 2025, 14:27
Achizitii.md ID
21384754
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
21.03.25 13:06
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
21.03.25 13:06
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-
21.03.25 13:06
f_5.pdf f_5.pdf
Documentele la ofertă
-
28.03.25 14:27
Data:
24 mart 2025, 19:29
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati va rog formularul desfasurat
Răspuns (25 mart 2025, 11:55):
Formularul de deviz nr. 1 il gasiti in documentatia de atribuire!
Data:
25 mart 2025, 14:55
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Insusi formularul devizului desfasurat nu este, cu cantitatine si normele materialelor, resursele. va rugam sal publicati
Răspuns (26 mart 2025, 08:35):
Buna ziua, devizul desfasurat este anexat la documentele procedurii, verificati.
Data:
25 mart 2025, 14:57
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Răspuns (26 mart 2025, 08:36):
Buna ziua, devizul desfasurat este anexat la documentele procedurii, verificati.
Data:
27 mart 2025, 20:41
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
p.6 CF05A Tencuieli cu mortar ciment de 3 cm care norme la materiale le vom folosi : mortar ciment,mortar var sau nisip,ciment,var ? p.52 Cablu din cupru sau aluminiu cu rezistenta marita la flacari 3X4 mm - din cupru sau din aluminiu? p.57. Montarea intrerupatoarelor bipolare 10-25 A. De ce putere este intrerupatorul ?
Răspuns (28 mart 2025, 10:28):
Buna ziua, Poz. 6. Faceti cunosțință cu descrierea poziției, unde este stipulat mortar de ciment-var M 100-T. Poz. 52 . Cablu din cupru. Poz.57. Inrerupator bipolar de 25A
Data:
28 mart 2025, 12:12
Subiectul întrebării:
Caiet e sarcini
Întrebare:
In caietul de sarcini desfasurat lipsesc pozitiile 25, 26, 27, 28. Rugam sa verificati si sa reincarcati din nou!
Răspuns (28 mart 2025, 14:28):
va rog verificati, documentul a fost reincarcat.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.