Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21384377
1
Perioada de actualizare
de la
20.03.2025 17:27
până la 25.04.2025 10:16
până la 25.04.2025 10:16
2
Propunerea ofertelor
de la
25.04.2025 10:16
până la 05.05.2025 10:16
până la 05.05.2025 10:16
au rămas 6 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
99 200 000 MDL
Perioada clarificărilor:
20 mart 2025, 17:27 - 25 apr 2025, 10:16
Perioada de depunere a ofertelor:
25 apr 2025, 10:16 - 5 mai 2025, 10:16
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Lucrări de modernizare a acoperișurilor blocurilor de locuințe (prin Acord-cadru)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 mart 2025, 17:27
Data ultimilor modificări
17 apr 2025, 12:03
Achizitii.md ID
21384377
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de modernizare a acoperișurilor blocurilor de locuințe
Buget: 99200000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
17 apr 2025, 12:03
Subiectul întrebării:
cerinte din anuntul de participare punctul 5
Întrebare:
Buna ziua!
In anuntul de participare la punctul 5 se solicită:
Declarație privind experienţa similară în domeniul construcției/reparației acoperișurilor clădirilor "Original, conform anexei nr. 12 din documentația de atribuire, confirmat prin aplicarea semnăturii electronice a Participantului Ofertantul va dispune de un nivel minim de experienţă pentru a se califica cerinţelor de îndeplinire a acordului-cadru: a) executarea în ultimii 3 ani cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 50% din valoarea celui mai mare viitor contract subsecvent (cca 9900 mii lei), confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de executare a lucrărilor " .
Menționăm că este imposibil ca o companie să fi executat un contract de o valoare de cel puțin 6 mil lei având ca obiect doar lucrări de construcție acoperiș.
Rugam autoritatea contractanta sa modificați cerința respectivă, prin înlocuirea sintagmei „a unui contract” cu sintagma „a unui sau mai multor contracte”.
Or, considerăm cerința ca fiind abuzivă astfel încît împiedică, restrînge sau denaturează concurenţa.
Va multumim anticipat!
Răspuns (23 apr 2025, 10:16):
Rugam sa respectati cerinta stabilita de autoritatea contractanta
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK