1
Perioada de actualizare
de la 20.03.2025 15:01
până la 28.03.2025 14:15
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2025 14:15
până la 05.04.2025 14:15
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 150 060 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mart 2025, 15:01 - 28 mart 2025, 14:15
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2025, 14:15 - 5 apr 2025, 14:15
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de amenajare a zonelor de agreement (locuri pentru copii,terenuri de sport)si stadionul de minifotbal si volei si scena de vara
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 3438, MOLDOVA, Hînceşti, s.Negrea, s. Negrea
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gututul Maria
Telefonul de contact
26970249/ 069442033
Datele achizitiei
Data publicării
20 mart 2025, 14:48
Data ultimilor modificări
24 mart 2025, 23:51
Valoarea estimată (fără TVA)
1 150 060 MDL
Achizitii.md ID
21384147
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 3438, MOLDOVA, Hînceşti, s.Negrea, s. Negrea
Durata contractului
7 apr 2025 14:57 - 31 dec 2025 14:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de amenajare a zonelor de agreement (locuri pentru copii,terenuri de sport)si stadionul de minifotbal si volei si scena de vara CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
duae.doc
-
20.03.25 15:01
file.signed.pdf
-
24.03.25 10:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL CRELICONS&CO

Preţul ofertei: 943 279,47 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrari de amenajare a zonelor de agreement (locuri pentru copii,terenuri de sport)si stadionul de minifotbal si volei si scena de vara
Data:
24 mart 2025, 23:51
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
bunaziua verificati caietul de sarcini va rog .pagina nr 2 nu se vede clar !
Răspuns (26 mart 2025, 14:15):
paj.2 nu este necesara,urmeaza punct 9
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări