Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
20.03.2025 13:31
până la 31.03.2025 10:00
până la 31.03.2025 10:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la
31.03.2025 10:00
până la 09.04.2025 10:00
până la 09.04.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
600 000 MDL
Perioada clarificărilor:
20 mart 2025, 13:31 - 31 mart 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
31 mart 2025, 10:00 - 9 apr 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de reparație a sediului ÎMSL Centru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 mart 2025, 13:31
Data ultimilor modificări
26 mart 2025, 13:23
Achizitii.md ID
21384010
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
21 mart 2025, 10:52
Subiectul întrebării:
Anuntul, documentatia standart si caietul de sarcini
Întrebare:
Incarcati va rog anuntul de participare si caietul de sarcini
Răspuns (21 mart 2025, 12:56):
Buna ziua
Au fost incarcate
Data:
25 mart 2025, 09:10
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Rugam sa publicati caietul de sarcini desfasurat
Răspuns (25 mart 2025, 11:54):
Formularul de deviz nr. 1 il gasiti in documentatia de atribuire!
Data:
25 mart 2025, 14:56
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
DVS nu aveti caietul de sarcini desfasurat publicat. Rugam publicarea acestuia
Răspuns (26 mart 2025, 13:25):
Buna ziua, va rog verificati, devizul desfasurat este anexat la documentele procedurii.
Data:
25 mart 2025, 14:57
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Răspuns (26 mart 2025, 13:25):
Buna ziua, va rog verificati, devizul desfasurat este anexat la documentele procedurii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK