1
Perioada de actualizare
de la 19.03.2025 10:39
până la 02.04.2025 09:21
2
Propunerea ofertelor
de la 02.04.2025 09:21
până la 12.04.2025 05:51
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 9 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2025, 10:39 - 2 apr 2025, 9:21
Perioada de depunere a ofertelor: 2 apr 2025, 9:21 - 12 apr 2025, 5:51
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.


Lucrări privind construirea unui etaj tehnic din contul cerdacului, reabilitarea termică a fațadelor și construirea unui tambur în blocul de studii nr. 3 situat pe adresa mun. Chișinău, str. Ion Creangă nr. 1

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Ion Creangă 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Croitoru
Telefonul de contact
069756596
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2025, 10:35
Data ultimilor modificări
19 mart 2025, 15:32
Valoarea estimată (fără TVA)
9 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21382810
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Ion Creangă 1
Durata contractului
14 apr 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări privind construirea unui etaj tehnic din contul cerdacului, reabilitarea termică a fațadelor și construirea unui tambur în blocul de studii nr. 3 situat pe adresa mun. Chișinău, str. Ion Creangă nr. 1 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEGATEK GRUP

Preţul ofertei: 6 353 211,48 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 7 400 340,88 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 7 650 000,40 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări