1
Perioada de actualizare
de la 19.03.2025 08:39
până la 21.03.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.03.2025 09:00
până la 24.03.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 20 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2025, 8:39 - 21 mart 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mart 2025, 9:00 - 24 mart 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform Anexei nr 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Sușco
Telefonul de contact
+373 22859466
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2025, 8:36
Data ultimilor modificări
19 mart 2025, 8:39
Valoarea estimată (fără TVA)
20 000 MDL
Achizitii.md ID
21382615
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
26 mart 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea serviciilor serviciile de încărcare și/sau regenerarea cartușelor, deservirea și reparația a echipamentelor IT în cadrul CNPF. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
2. anunț de participare.pdf 2. anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
19.03.25 08:39
4. formulare declarație.docx
Documentele la ofertă
-
19.03.25 08:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PRINTERRA SHOP SRL

Preţul ofertei: 9 875 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

X-Service

Preţul ofertei: 19 945 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei GL Nr. 28 (1) din 25.03.2025
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări