1
Perioada de actualizare
de la 18.03.2025 17:10
până la 20.03.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.03.2025 15:00
până la 24.03.2025 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 299 990 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mart 2025, 17:10 - 20 mart 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mart 2025, 15:00 - 24 mart 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Detergenti și consumabile conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2025.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curea Cristina
Telefonul de contact
078913550
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2025, 17:10
Data ultimilor modificări
19 mart 2025, 12:11
Achizitii.md ID
21382557
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
-
18.03.25 17:10
anunt detergenti.docx
Documentele la ofertă
-
18.03.25 17:10
caiet de sarcini detergenti .docx
Documentele la ofertă
-
18.03.25 17:10
anunt detergent.pdf anunt detergent.pdf
Documentele la ofertă
-
18.03.25 17:10
Data:
19 mart 2025, 12:11
Subiectul întrebării:
lot
Întrebare:
Caietul de sarcini include categorii de produse foarte diferite într-un singur lot – produse de hârtie, produse chimice pentru curățenie, inventar pentru curățenie . Această metodă de organizare: o Restricționează accesul operatorilor economici specializați pe anumite categorii de produse. o Favorizează doar furnizorii care pot oferi întreaga gamă de produse, limitând astfel concurența. o Furnizorii care nu sunt specializați în toate produsele vor trebui să achiziționeze anumite articole de la terți, aplicând adaosuri comerciale suplimentare. o În cazul unei oferte generale, anumite produse pot avea prețuri supraevaluate față de situația în care s-ar licita separat. Pentru a asigura o participare corectă și eficientă la licitație, solicităm reorganizarea achiziției în mai multe loturi, astfel încât fiecare lot să corespundă unei categorii distincte de produse, cum ar fi: o Lot 1: Produse de hârtie (hârtie igienică, prosoape de hârtie, șervețele). o Lot 2: Produse chimice de curățenie (detergenți, soluții dezinfectante, odorizante). o Lot 3: Inventar pentru curățenie (găleți, mopuri, mături, perii etc.).
Răspuns (19 mart 2025, 12:51):
Bună ziua grupul de lucru a decis de a fi totul într-un singur lot, pentru a se asigura toate pozițiile. Referitor la lotul de inventarpentru curățenie nu avem nici om poziție.
Data:
19 mart 2025, 13:52
Subiectul întrebării:
lot
Întrebare:
Lavete
Răspuns (19 mart 2025, 14:12):
Grupul de lucru a decis de a fi inclus într-un singur lot, pentru a se asigura toate pozițiile, au fost situații când nu au fost acoperite toate pozițiile din cauza unui preț mai puțin avantajos.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.