Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
18.03.2025 15:36
până la 19.03.2025 16:20
până la 19.03.2025 16:20
2
Propunerea ofertelor
de la
19.03.2025 16:20
până la 24.03.2025 15:20
până la 24.03.2025 15:20
3
Licitaţie
de la
25.03.2025 14:00
până la 25.03.2025 14:28
până la 25.03.2025 14:28
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
145 000 MDL
Perioada clarificărilor:
18 mart 2025, 15:36 - 19 mart 2025, 16:20
Perioada de depunere a ofertelor:
19 mart 2025, 16:20 - 24 mart 2025, 15:20
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Mobilier în asortiment
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Marii Adunari Nationale piata nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Zinaida Tcacenco
Telefonul de contact
37369747840
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2025, 15:19
Data ultimilor modificări
25 mart 2025, 16:52
Achizitii.md ID
21382412
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
19 mart 2025, 14:12
Subiectul întrebării:
cerinte
Întrebare:
Stimată autoritate contractanta,
Operatorul economic va prezenta doar anexele solicitate?
Răspuns (19 mart 2025, 15:23):
Buna ziua, Stimate operator economic, vă rugăm să respectați solicitările indicate în documentația de atribuire. În cazul în care se specifică prezentarea informației sub forma unor anumite anexe, acestea trebuie să fie furnizate conform cerințelor.
Data:
19 mart 2025, 14:40
Subiectul întrebării:
specificatii tehnice
Întrebare:
Va rugăm sa modificati specificatiile tehnice conform cadrului normativ „Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret.”
De asemenea, vă rugăm să solicitați certificate de conformitate a mobilierului
Răspuns (19 mart 2025, 15:19):
Buna ziua! Vă mulțumim pentru interesul acordat achiziției, totodată ținem să menționăm că: Conform art. 37 alin. (5) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, specificațiile tehnice nu trebuie să facă trimitere la o anumită marcă, un anumit producător sau o anumită origine, cu excepția cazurilor în care nu există o altă modalitate suficient de precisă și inteligibilă de a descrie obiectul achiziției. În astfel de situații, utilizarea unor exemple de produse de referință este permisă, cu condiția includerii expresiei „sau echivalent”, ceea ce s-a realizat în documentația de atribuire. Prin menționarea unui produs de referință și a expresiei „echivalent”, nu se impune obligativitatea ofertării unui anumit brand, ci permite operatorilor economici să propună produse alternative care respectă aceleași criterii de performanță, funcționalitate și calitate
Data:
19 mart 2025, 14:53
Subiectul întrebării:
termenul de executare
Întrebare:
Buna ziua. Va rog sa specificati termeni de executare a contractului
Răspuns (19 mart 2025, 15:15):
Buna ziua, conform pct 14 din anuntul de participare: Condiţii speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicaţi după caz) Produs în coditii de fabrica, de calitate impecabila. Confecționarea, asamblarea ( la necesitate) și instalarea mobilei de către vînzător în decurs de 30 zile de la semnarea contractului.
Data:
19 mart 2025, 15:17
Subiectul întrebării:
Lotul 2
Întrebare:
Stimata autoritate contractantă,
Revizuiți Lotul 2 fiind un lot unic limitati participarea mai multor agenți economici la tenderul dat, deoarece sunt agenti economici care nu au toate bunurile solicitate de dvs. si este o discriminare.
Răspuns (19 mart 2025, 16:18):
Menționăm că această decizie nu a fost luată cu intenția de a limita accesul participanților la tender, ci cu scopul de a respecta criteriile funcționale și estetice esențiale pentru proiect. Mulțumim pentru înțelegere și colaborare.”
Data:
19 mart 2025, 15:41
Subiectul întrebării:
cerinte
Întrebare:
Stimata autoritate contractantă, dar cum rămîne cu obligația de a utiliza formularele din Anexele Documentaţiei standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri, servicii (OMF nr. 115/2021) ??? AC are dreptul de a le simplifica în funcție de cerințele achiziţiei. Dar nu de a inventa altele noi.
Răspuns (19 mart 2025, 16:18):
Bună ziua, vă mulțumim pentru clarificare. Dorim să menționăm că lotul 2 a fost conceput ca un lot unic datorită specificului și necesităților biroului pentru care este destinat. Menționăm că această decizie nu a fost luată cu intenția de a limita accesul participanților la tender, ci cu scopul de a respecta criteriile funcționale și estetice esențiale pentru proiect. Mulțumim pentru înțelegere.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK