1
Perioada de actualizare
de la 18.03.2025 09:16
până la 23.03.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.03.2025 13:00
până la 30.03.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 423 897 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mart 2025, 9:16 - 23 mart 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mart 2025, 13:00 - 30 mart 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Schimbarea timplăriei cu reparații cosmetice la Centrul de prestare a serviciilor sociale ” Sfântul Mare Mucenic Gheorghe” din cadrul Structurii Teritoriale de Asistență Socială Ocnița
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, str.Șoseaua Bucovinei 37b
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andruh Tatiana
Telefonul de contact
079915496
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2025, 8:57
Data ultimilor modificări
18 mart 2025, 16:01
Valoarea estimată (fără TVA)
423 897 MDL
Achizitii.md ID
21381756
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, str.Șoseaua Bucovinei 37b
Durata contractului
1 apr 2025 09:07 - 31 dec 2025 09:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Schimbarea timplăriei cu reparații cosmetice la Centrul de prestare a serviciilor sociale ” Sfântul Mare Mucenic Gheorghe” din cadrul Structurii Teritoriale de Asistență Socială Ocnița CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
18.03.25 09:16
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
18.03.25 09:16
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Constructgaz

Preţul ofertei: 285 607 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Polimer

Preţul ofertei: 316 497,35 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Euro VL Construct

Preţul ofertei: 370 000,54 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări