Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21381567
1
Perioada de actualizare
de la
17.03.2025 16:40
până la 26.03.2025 09:56
până la 26.03.2025 09:56
2
Propunerea ofertelor
de la
26.03.2025 09:56
până la 06.04.2025 08:26
până la 06.04.2025 08:26
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
1 077 603 MDL
Perioada clarificărilor:
17 mart 2025, 16:40 - 26 mart 2025, 9:56
Perioada de depunere a ofertelor:
26 mart 2025, 9:56 - 6 apr 2025, 8:26
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Instalarea panourilor fotovoltaice pe terenul imobilul cu nr. cadastral 9614130051 s. Bugeac, r-nul Comrat
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3812, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, с.Буджяк, s.Bugeac, str. Miciurina, 23
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 mart 2025, 16:40
Data ultimilor modificări
24 mart 2025, 9:56
Achizitii.md ID
21381567
MTender ID
CPV
45200000-9 - Полные или частичные строительные работы и публичные работы
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
проектная документация.semnat-5-11.pdf
проектная документация.semnat-5-11.pdf
Documentele la ofertă
-
17.03.25 16:40
deviz forma 5 fotovoltaice 2025.pdf
deviz forma 5 fotovoltaice 2025.pdf
Documentele la ofertă
-
17.03.25 16:40
duae fotovoltaice 2025.semnat.pdf
duae fotovoltaice 2025.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
17.03.25 16:40
caiet de srcini fotovoltaice 2025.semnat.pdf
caiet de srcini fotovoltaice 2025.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
18.03.25 11:40
anunt_de_participare_fotovoltaice 2025_modificat.semnat.pdf
anunt_de_participare_fotovoltaice 2025_modificat.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt_de_participare_fotovoltaice 2025_modificat.semnat.pdf
anunt_de_participare_fotovoltaice 2025_modificat.semnat.pdf
ID: 4d00035e-29ac-42e8-8620-7ecf71feb5e5
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare_fotovoltaice 2025.semnat.pdf
anunt_de_participare_fotovoltaice 2025.semnat.pdf
ID: 4d00035e-29ac-42e8-8620-7ecf71feb5e5
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
24.03.25 09:56
aviz de coordonare a proiectului.pdf
aviz de coordonare a proiectului.pdf
Documentele la ofertă
-
24.03.25 09:56
Data:
18 mart 2025, 09:44
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Buna ziua ati publcat forma 5 aici nu sunt volumele, publicati caietul de sarcini cu volume
Răspuns (18 mart 2025, 11:46):
Buna ziua, publcat caietul de sarcini cu volume
Data:
21 mart 2025, 09:30
Subiectul întrebării:
Aviz de coordonare a proiectului
Întrebare:
Proiectul dvs. este coordonat cu Premier Energy? Dacă da, vă rugăm să încărcați pe platformă avizul de coordonare a proiectului.
Răspuns (21 mart 2025, 14:54):
Bună ziua, scrieți-ne o solicitare pe e-mail ( primaria.bugeac@gmail.com ) și vă vom trimite un Anunț de coordonare a proiectului cu Premier Energy.
Data:
21 mart 2025, 16:59
Subiectul întrebării:
Operatorul economic inregistrat innlista producatorilor EEE
Întrebare:
Suntem o întreprindere care cumpar echipamentul și bunurile de pe piata locala, respectiv nu suntem înregistrati în acest registru. Însa putem prezenta aceasta dovada din partea furnizorului nostru. Rugam sa corectati cerintele evident abuzive, din caietul de sarcini, in spiritul legii 131 din 2015 privind impartialitatea, concurenta loaiala/neloaiala si accesul impartial la licitatiile publice.
Răspuns (24 mart 2025, 08:55):
Buna ziua, Dumneavoastră puteți prezenta aceste acte și de la furnizor.
Data:
22 mart 2025, 10:41
Subiectul întrebării:
Cifra medie anuală de afaceri
Întrebare:
Nu credeți că Cifra medie anuală de afaceri în ultimii 3 ani în valoare de 28 000 000 lei este prea mult pentru achiziționarea unui obiect cu o valoare estimată fără TVA de 1 077 603 lei? De ce nu 40 000 000 lei sau 12 000 000 lei? În opinia noastră, o cifră obiectivă ar fi o cifră care ar reflecta durata proiectului dvs și numărul mediu de proiecte similare pe an, care este de aproximativ 8 proiecte similare pe an sau aproximativ 8 620 824 lei. Se pare că criteriile dvs de achiziție sunt adaptate unui anumit ofertant, ceea ce reprezintă o încălcare a legii. Vă rugăm să justificați acest criteriu.
Răspuns (24 mart 2025, 09:14):
Buna ziua. Vă mulțumim pentru comentariu. Vom face modificările corespunzătoare.
Data:
22 mart 2025, 10:53
Subiectul întrebării:
Panouri și Invertor
Întrebare:
Conform p.6 art.37 LEGEA 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerinţelor faţă de achiziţie, iar o astfel de referinţă este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele „sau echivalentul”. În caiet de srcini ați indicat un anumit producător și numele exact: Panouri BSM560M10-72HPH 560W și Invertor Solis S5-GC 50K fără a indica „sau echivalentul”. De asemenea, nu este complet clar dacă se pot instala, de exemplu, panouri cu o putere de 540W sau 580W menținând în același timp puterea totală a stației?
Răspuns (24 mart 2025, 08:44):
Buna ziua, oferta trebuie sa fie in conformitate cu proiectul tehnic.
Data:
24 mart 2025, 10:10
Subiectul întrebării:
sintagam „sau echivalent”
Întrebare:
Având în vedere faptul că dorințele autorității contractante nu pot fi mai importante decât prevederile legii, respectiv p.6 art.37 LEGEA 131 din 03-07-2015 privind achizițiile publice. Solicităm să modificați documentația de atribuire, inclusiv documentația de proiect cu mențiunea (sau echivalent) pentru toate tipurile de echipamente în care sunt specificate modelul exact și denumirea exactă. În caz contrar, vom avea toate motivele să contestăm această procedură în fața Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor în orice etapă a acestei proceduri de achiziție.
Răspuns (24 mart 2025, 12:35):
Buna ziua. Expresia „sau echivalent” se aplică tuturor materialelor. Antreprenorii au voie să ofere materiale de diferite grade, dar parametrii tehnici trebuie să respecte documentația de proiectare.
Data:
24 mart 2025, 10:30
Subiectul întrebării:
Dare în expluatare?
Întrebare:
Operatorul economic ar trebui să includă cheltuielile de măsurările laboratorice, de punere în funcțiune și obținerea actului de corespundere de la ANRE? Dacă da, specificați acest lucru în documentația de atribuire.
Răspuns (24 mart 2025, 12:40):
Buna ziua. Antreprenorul suportă costurile lucrărilor de testare în laborator și de punere în funcțiune, precum și de obținere a unui certificat de conformitate ANRE.
Data:
26 mart 2025, 08:39
Subiectul întrebării:
Termenul de valabilitate a ofertei si garantiei bancare
Întrebare:
În p. 6 al anuntului de participare ati indicat valabilitatea garanției bancare pentru oferta - 30 zile, iar în p. 28. Termenul de valabilitate a ofertei - 60 zile. Vă rugăm respectuos să clarificați care este termenul de valabilitate solicitat, deoarece garanția bancara trebuie sa fie valabilă pe tot termenul de valabilitate a ofertei.
Răspuns (26 mart 2025, 09:21):
Bună ziua. Garanției bancare pentru oferta - 60 de zile, conform p. 28 termenul de valabilitate a ofertelor corect este de 60 de zile, în p. 6 a existat o eroare tehnica.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK