1
Perioada de actualizare
de la 17.03.2025 14:19
până la 27.03.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2025 11:00
până la 10.04.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 851 500,55 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mart 2025, 14:19 - 27 mart 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2025, 11:00 - 10 apr 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de amenajare a teritoriului la Casa de odihnă „La Nistru” din satul Molovata Nouă, raionul Dubăsari
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Bolboșenco
Telefonul de contact
022822178
Datele achizitiei
Data publicării
17 mart 2025, 14:05
Data ultimilor modificări
25 mart 2025, 9:46
Valoarea estimată (fără TVA)
851 500,55 MDL
Achizitii.md ID
21381344
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
12 apr 2025 14:16 - 30 dec 2025 14:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare a teritoriului la Casa de odihnă „La Nistru” din satul Molovata Nouă, raionul Dubăsari CPV: 45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
4. caiet sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
17.03.25 14:19
1. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
17.03.25 14:19
documentatie standard lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
17.03.25 14:19
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
17.03.25 14:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 744 808,06 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 750 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL BAUHOF GROUP

Preţul ofertei: 831 898,75 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări