1
Perioada de actualizare
de la 14.03.2025 15:16
până la 17.04.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.04.2025 10:00
până la 08.06.2025 11:30
au rămas 28 de zile
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 83 360 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mart 2025, 15:16 - 17 apr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 apr 2025, 10:00 - 8 iun 2025, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicați oferta
Lot nr. 1 Lot nr. 1 Ac jetabil p-u ORL 23G (ac lung pentru anestezie locală)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
14 mart 2025, 15:12
Data ultimilor modificări
15 apr 2025, 10:00
Valoarea estimată (fără TVA)
83 360 MDL
Achizitii.md ID
21380469
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2026 02:00 - 31 dec 2028 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 1 Lot nr. 1 Ac jetabil p-u ORL 23G (ac lung pentru anestezie locală) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 4000.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
acord - cadru.doc
Documentele la ofertă
-
14.03.25 15:16
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
14.03.25 15:16
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
14.03.25 15:16
cantități orientative pentru pozițiile comasate.xlsx
Documentele la ofertă
-
15.04.25 10:00
formularele.xlsx
Documentele la ofertă
-
15.04.25 10:00
model contract subsecvent.docx
Documentele la ofertă
-
15.04.25 10:00
anunț de participare diagnosticare.signed.pdf anunț de participare diagnosticare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
15.04.25 10:00
Lot nr. 1 Ac jetabil p-u ORL 23G (ac lung pentru anestezie locală)
Data:
22 mart 2025, 17:02
Subiectul întrebării:
Termen de valabilitate
Întrebare:
Solicităm să fie acceptat termenul de valabilitate restant la momentul livrării de 60% pentru produsele cu termen total de valabilitate 2 ani și mai mult și de 80% pentru produsele cu termen de valabilitate de până la 2 ani.
Răspuns (1 apr 2025, 16:03):
Bună ziua, cu privire la Termenul de valabilitate restant al Bunurilor la momentul livrării, pentru produsele livrate de la 01.01 - 30.06, va constitui: - nu mai puțin de 60% din termenul de valabilitate inițial pentru bunurile cu o valabilitate de 2 ani și mai mulți; - și de minim 80% din cel inițial pentru Bunurile cu o valabilitate de până la 2 ani. Termenul de valabilitate restant al Bunurilor la momentul livrării, pentru produsele livrate de la 01.07 - 31.12 va constitui: - nu mai puțin de 40% din termenul de valabilitate inițial pentru bunurile cu o valabilitate de 2 ani și mai mulți; - și de minim 60% din cel inițial pentru Bunurile cu o valabilitate de până la 2 ani. Această modificare urmează să fie efectuată în documentația standard. Vă mulțumim pentru clarificare!
Lot nr. 1 Ac jetabil p-u ORL 23G (ac lung pentru anestezie locală)
Data:
22 mart 2025, 17:02
Subiectul întrebării:
Mostre
Întrebare:
Solicităm să permiteți prezentarea mostrelor în decurs de 14 zile de la solicitarea autorității contractante.
Răspuns (1 apr 2025, 16:05):
Bună ziua, se acceptă propunerea de a prezenta mostrele în decurs de 14 zile de la solicitarea autorității contractante. Urmează să fie efectuate modificările necesare în documentația standard. Vă mulțumim pentru clarificare!
Lot nr. 1 Ac jetabil p-u ORL 23G (ac lung pentru anestezie locală)
Data:
22 mart 2025, 17:03
Subiectul întrebării:
Specificația tehnică
Întrebare:
Cum veți proceda în cazul în care la un moment dat distribuitorii finali realizează că au nevoie de o altă specificație tehnică pentru oricare din loturile date? Se va anula contractul pe 3 ani?
Răspuns (1 apr 2025, 16:06):
Bună ziua, conforma anunțului de participare, distribuitorii finali au posibilitatea în cadrul reofertării „potrivit prevederilor pct. 45 al Regulamentului cu privire la acordul-cadru ca modalitate specială de atribuire a contractelor de achiziții publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 694/2020, elementele care pot face obiectul reofertării în cadrul acordului cadru, se vor referi la: - preț care poate fi modificat numai în sensul îmbunătățirii acestuia (spre micșorare); - caracteristici tehnice, nivel calitativ și de performanță fără modificarea producătorului și țării de origine menționate în Acord.” Vă mulțumim pentru clarificare!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări