1
Perioada de actualizare
de la 12.03.2025 17:16
până la 28.03.2025 12:09
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2025 12:09
până la 08.04.2025 12:09
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 86 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mart 2025, 17:16 - 28 mart 2025, 12:09
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2025, 12:09 - 8 apr 2025, 12:09
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

"Plăci p/tavan tip Amstrong. Placa Retail board, dimensiuni 600х600х12mm
600×600 mm. Clasificare europeana pentru absortia sunetului-C. Material-Fibra minerala. Finisaj suprafața-Microperforată. Textură fin granulată. Culoare-Albă
"
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Bivol
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
12 mart 2025, 15:51
Data ultimilor modificări
26 mart 2025, 12:09
Valoarea estimată (fără TVA)
86 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21378869
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
7 apr 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 53 Plăci p/tavan tip Amstrong CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 2000.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
12.03.25 17:16
documentația standard modificat iii.docx
Documentele la ofertă
-
26.03.25 12:09
anunț de participare modificat iii.pdf anunț de participare modificat iii.pdf
Documentele la ofertă
-
26.03.25 12:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.C. "Peisaj-Art"

Preţul ofertei: 67 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VERMILION SRL

Preţul ofertei: 83 166,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Soverang

Preţul ofertei: 92 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări