1
Perioada de actualizare
de la 12.03.2025 17:16
până la 28.03.2025 12:09
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2025 12:09
până la 08.04.2025 12:09
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 6 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mart 2025, 17:16 - 28 mart 2025, 12:09
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2025, 12:09 - 8 apr 2025, 12:09
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Plăci pentru rosturi seismice 2.5m. Prevăzut cun plasă din fibră de sticlă de10 cm lățime pe ambele părți,poate fi vopsi,flecsibil pentru rosturi intre 5-25 mm
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Bivol
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
12 mart 2025, 15:51
Data ultimilor modificări
26 mart 2025, 12:09
Valoarea estimată (fără TVA)
6 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21378869
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
7 apr 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 48 Placi CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
12.03.25 17:16
documentația standard modificat iii.docx
Documentele la ofertă
-
26.03.25 12:09
anunț de participare modificat iii.pdf anunț de participare modificat iii.pdf
Documentele la ofertă
-
26.03.25 12:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Î. I. "Caliga Valeriu"

Preţul ofertei: 8 525 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VERMILION SRL

Preţul ofertei: 8 625 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări