1
Perioada de actualizare
de la 10.03.2025 11:18
până la 21.03.2025 10:30
au rămas 8 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 21.03.2025 10:30
până la 31.03.2025 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 499 554,59 MDL
Perioada clarificărilor: 10 mart 2025, 11:18 - 21 mart 2025, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mart 2025, 10:30 - 31 mart 2025, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Conform Anunțului de participare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marian Elena Iațcu Rodica
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
10 mart 2025, 11:18
Data ultimilor modificări
12 mart 2025, 11:05
Achizitii.md ID
21376679
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
lista cu instituții.docx
Documentele la ofertă
-
10.03.25 11:18
duae.docx
Documentele la ofertă
-
10.03.25 11:18
anexa nr. 1.pdf anexa nr. 1.pdf
Documentele la ofertă
-
10.03.25 11:18
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
-
10.03.25 11:18
anexa nr. 22 și 23.docx
Documentele la ofertă
-
12.03.25 10:55
anunț de participare scan.pdf anunț de participare scan.pdf
Documentele la ofertă
-
12.03.25 10:55
Data:
10 mart 2025, 13:03
Subiectul întrebării:
Documentația completată incorect
Întrebare:
De ce nu este completata anexa 22 si 23 si nu sunt semnate documentele?
Răspuns (12 mart 2025, 10:54):
Bună ziua. Anexa 22 si 23 au fost completate și adăugate pe platformă inclusiv a fost semnat și Anunțul de participare .
Data:
10 mart 2025, 13:05
Subiectul întrebării:
lotul 10.1
Întrebare:
Solicitam la lotul 10.1 ca sa fie introdus calculul introdus in litri solutie de lucru,conform hotaririi medicului sef sanitar nr.2 din 2010 si cum la fel o fost in licitatia anterioara expusa de catre autoritatea contractanta DETS CIOCANA.De altfel au fost o multiple contestatii la acest aspect cu privire la obiectul de achizitie si DETS CIOCANA s-a sesizat si a emis in litri solutie de lucru,exemplu licitatia anterioara la lot 11 link https://achizitii.md/ro/public/tender/21079418/
Răspuns (12 mart 2025, 10:51):
Bună ziua. A fost modificat Anunțul de participare.
Data:
11 mart 2025, 10:40
Subiectul întrebării:
Respectarea deciziei
Întrebare:
Buna ziua, la lotul 10.1 conform deciziei ANSC Nr. 03D-598-21 Data: 24.08.2021 DETS Ciocana a fost obligata sa elimine aspectul de calcul pastilelor la per bucata, unde ,,Agenția consideră irelevante argumentele autorității contractante prin care apreciază că „În Contabilitatea Centralizată bunurile achiziționate se iau la evidență și se decontează per bucată..'' dar a stabilit,,.....că produsul final utilizat va fi „soluție de lucru gata de utilizare”...''.Din aceasta cauza solicitam sa nu fie incalcata legislatia dar calculul sa fie efectuat in litri solutie de lucru.
Răspuns (12 mart 2025, 10:51):
Bună ziua. A fost modificat Anunțul de participare.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.