1
Perioada de actualizare
de la 06.03.2025 18:15
până la 19.03.2025 17:06
au rămas 2 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 19.03.2025 17:06
până la 07.04.2025 17:06
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 8 358 375,01 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mart 2025, 18:15 - 19 mart 2025, 17:06
Perioada de depunere a ofertelor: 19 mart 2025, 17:06 - 7 apr 2025, 17:06

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Reparații curente a curților de bloc în sectorul Buiucani, municipiul Chișinău

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Zglavoc
Telefonul de contact
068240107
Datele achizitiei
Data publicării
6 mart 2025, 18:15
Data ultimilor modificări
17 mart 2025, 17:06
Achizitii.md ID
21376091
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (5).doc
Documentele la ofertă
-
6.03.25 18:15
declaratie_ro (1).doc
Documentele la ofertă
-
6.03.25 18:15
renovare curti buiucani.pdf renovare curti buiucani.pdf
Documentele la ofertă
-
12.03.25 11:16
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
16.03.25 06:20
anunt_de_participare_lucrari_.semnat.pdf anunt_de_participare_lucrari_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
17.03.25 17:06
Data:
6 mart 2025, 20:13
Subiectul întrebării:
Experiența similară
Întrebare:
Bună ziua. Conform anunțului de participare solicitati prezentarea unui contract executat in ultimii 3 ani. Cadrul legal spune expres cum se demonstrează experienta. Respectiv termenul este de 5 ani si totodata se ofera alternativa pentru a prezenta contractele executate in ultimul an de activitate, ori valoarea cumulativa a acestora sa fie egala cu suma ofertei? Putem intelege ca ati comis o omitere si evaluarea oferteleor se va efectua conform cadrului legal? Sau solicitarea este stricta conform anuntului de participare si contrar cadrului legal?
Răspuns (7 mart 2025, 10:36):
Bună ziua, modificat
Data:
12 mart 2025, 10:33
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Răspuns (12 mart 2025, 11:17):
Bună ziua! Plasat
Data:
12 mart 2025, 15:56
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Stimată AC în anunțul de participare d-ră solicitați participarea la procedura de achiziție privind Reparații curente a curților de bloc în sectorul Buiucani, municipiul Chișinău, Cod CPV 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice (Tipul contractului - Lucrări). DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări este conform ordinului ministrului finanțelor nr. 69 din 07.05.2021, iar documentele care le solicitați d-ră conform documentației standart sunt pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii conform ordinului ministrului finanțelor nr. 115 din 15.09.2021. Cum să procedăm? Multumesc.
Răspuns (16 mart 2025, 06:03):
Se modifică
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.