1
Perioada de actualizare
de la 06.03.2025 13:54
până la 16.03.2025 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.03.2025 08:00
până la 28.03.2025 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 360 723,24 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mart 2025, 13:54 - 16 mart 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mart 2025, 8:00 - 28 mart 2025, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația curentă a gropilor prin injectare din sectorul Ciocana, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Mircea cel Batrin 4/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sinilga Scolnic
Telefonul de contact
022339277
Datele achizitiei
Data publicării
6 mart 2025, 13:52
Data ultimilor modificări
13 mart 2025, 15:06
Valoarea estimată (fără TVA)
1 360 723,24 MDL
Achizitii.md ID
21375836
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Mircea cel Batrin 4/3
Durata contractului
30 mart 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația curentă a gropilor prin injectare din sectorul Ciocana, mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr 9 scrisoare de garantie bancara.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
anexa nr 10 garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
anexa nr 12 decl. privind experienta.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
duae (1).doc
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
anexa nr 7 cerere de participare (1).docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
anexa nr 18 angajament tert sustinator.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
cs reparatia prin injectare.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
anexa nr 17 inform. privind asocierea.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
oferta f3.1.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
anexa nr 19 angajament privind sust. tehnica.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
anexa nr 16 lista subcontractantilor.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
anexa nr 22 aviz de particip. la licit. de lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
anexa nr 13 decl. lucrari similare 5 ani.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
declaratie confirmarea identitatii.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 13:54
contract model.docx
Documentele la ofertă
-
13.03.25 14:59
anunt de participare (3).signed (2).pdf anunt de participare (3).signed (2).pdf
Documentele la ofertă
-
13.03.25 15:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Marca ASC

Preţul ofertei: 1 464 989,69 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, grupul de lucru pentru achiziții al Preturii sectorului Ciocana Vă informează, că în rezultatul evaluării ofertelor prezentate la Licitația Deschisă privind achiziționarea lucrărilor de reparație curentă a gropilor prin injectare din sectorul Ciocana, mun. Chișinău nr. ocds-b3wdp1-MD-1741261986135 din 31.03.2025, decizia de atribuire a contractului, Nr. 31/03 din 31.03.2025 vă comunică următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele minime de calificare şi are cel mai mic preț. Oferta propusă cu corespunderea cerințelor înaintate este a Operatorului Economic “MARCA ASC” S.R.L., care a propus suma de 1 464 989,69 lei fără TVA a clasamentului, în baza căreia s-a stabilit câștigătorul. Suplimentar se comunică că conform prevederilor lit. b), alin. (3), art. 32 a Legii nr. 131 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) este facultativă atunci când contractul de achiziții publice/acordul-cadru respectiv urmează să fie încheiat cu un operator economic care a fost singurul ofertant la procedura de atribuire şi nu există alți operatori economici implicați în respectiva procedură de atribuire, respectiv, “MARCA ASC” S.R.L. urmează să semneze contractul la data recepționării prezentei comunicării. Vă mulțumim pentru participare la concurs!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări