1
Perioada de actualizare
de la 05.03.2025 16:18
până la 17.03.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.03.2025 10:00
până la 25.03.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 20 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mart 2025, 16:18 - 17 mart 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mart 2025, 10:00 - 25 mart 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sanda Elpujan
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
5 mart 2025, 16:15
Data ultimilor modificări
14 mart 2025, 9:27
Valoarea estimată (fără TVA)
20 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21375460
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
7 apr 2025 16:18 - 31 dec 2025 16:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
5.03.25 16:18
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
5.03.25 16:18
documentatie de atribuire.pdf documentatie de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
-
14.03.25 09:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC LUXGAZ SRL

Preţul ofertei: 176 752,03 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 207 726,31 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Standard Impex SRL

Preţul ofertei: 214 689,15 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

ALEXGREEN CONCEPT SRL

Preţul ofertei: 289 015,94 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii
Data:
5 mart 2025, 20:17
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati va rog caietul de sarcini descifrat .
Răspuns (12 mart 2025, 15:07):
Examinati documentatia de atribuire
Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii
Data:
5 mart 2025, 20:18
Subiectul întrebării:
Descrierea bunurilor
Întrebare:
Publicati va rog descrierea bunurilor .
Răspuns (12 mart 2025, 15:08):
Examinati documentatia de atribuire
Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii
Data:
12 mart 2025, 13:36
Subiectul întrebării:
ANUNȚ DE PARTICIPARE
Întrebare:
În formularul de deviz, ați menționat doar lista cu lucrări. De ce, în anunțul de participare, la punctele 18, 20 și 21, solicitați certificatele ISO 14001 și 9001 eliberate producătorului de ECHIPAMENTE și pașaportul tehnic al echipamentelor? Care echipamente sunt vizate? Certificatele si pasaport pentru echipamentele de joacă sau pentru materialele de construcție?
Răspuns (12 mart 2025, 15:11):
Este vorba pentru echipamentele de joacă menționate în pozițiile 15-26 din formularul de deviz nr.1
Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii
Data:
12 mart 2025, 22:00
Subiectul întrebării:
ANUNȚ DE PARTICIPARE
Întrebare:
În cadrul ofertei pentru Lotul 1 - "Lucrări de reparație a locurilor de joacă pentru copii", se menționează în Anexa nr. 23 doar lista cu cantitățile de lucrări si în Caietul de sarcini nu sunt incluse detalii referitoare la prețul pe unitate pentru echipamentele de joaca. De asemenea, în Anuntul de participare nu anunta echipamentele de joacă, având în vedere că se declară doar lucrările de reparație. De ce sunt necesare aceste certificate și pașapoarte? Si unde trebuie indicat prețul pe unitate pentru echipamentele de joaca, având în vedere că nu sunt incluse în documentele menționate? pag.8.. punct.54 b): Oferta elaborată de ofertant trebuie să cuprindă: b) documentația de deviz (formularele 3, 5 și 7 corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii), conform Formularului de deviz nr. 1, din anexa nr. 23 doar menționat lista cu cantitățile de lucrări. Dispoziții generale: pag.1, punct.22) Caiet de sarcini. Formularul de deviz nr.1 doar menționat lista cu cantitățile de lucrări (anexa nr. 23)
Răspuns (14 mart 2025, 09:37):
A fost modificat formularul de deviz nr.1 care prevede si utilajul Va comunicam ca sunt necesare certificatele si pasapoartele pentru echipamentele de joacă cu semnatura si stampila producatorului pentru a ne asigura ca sunt acelea de care are nevoie autoritatea contractanta
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări