Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21374406
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
222 550 MDL
Perioada clarificărilor:
4 mart 2025, 15:41 - 6 mart 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
6 mart 2025, 9:30 - 10 mart 2025, 9:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de mentenanță a sistemului de gestionare electronică a documentelor (SGED)
Informația despre anulare
Motivul anulării
Anularea procedurii de achiziție publică: În temeiul art. 71 alin.(1) lit.c) și d) din Legea nr.131/2015 privind achiziţii publice.
Argumentare: urmare a examinării ofertelor s-a constatat că, niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire din următoarele considerente:
Lina-ing SRL şi Elince SRL nu au demonstrat capacităţile profesionale suficiente în ofertă precum şi prin informaţia solicitată suplimentar de către autoritate contractantă în raport cu serviciile de mentenanţă a sistemului de gestionare electronică a documentelor (SGED).
Specificația de preț a companiei Infosoft-Max SRL nu a fost elaborată și prezentată în conformitate cu cerințele cuprinse în documentația de atribuire.
Astfel, procedura a fost anulată în vederea evitării încălcării drepturilor şi intereselor legitime ale ofertanţilor.
Argumentare: urmare a examinării ofertelor s-a constatat că, niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire din următoarele considerente:
Lina-ing SRL şi Elince SRL nu au demonstrat capacităţile profesionale suficiente în ofertă precum şi prin informaţia solicitată suplimentar de către autoritate contractantă în raport cu serviciile de mentenanţă a sistemului de gestionare electronică a documentelor (SGED).
Specificația de preț a companiei Infosoft-Max SRL nu a fost elaborată și prezentată în conformitate cu cerințele cuprinse în documentația de atribuire.
Astfel, procedura a fost anulată în vederea evitării încălcării drepturilor şi intereselor legitime ale ofertanţilor.
Data anulării
2 apr 2025, 9:20
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A.Puskin 47
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 mart 2025, 15:41
Data ultimilor modificări
2 apr 2025, 9:21
Achizitii.md ID
21374406
MTender ID
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de mentenanță a sistemului de gestionare electronică a documentelor (SGED)
Buget: 222550.0 MDL
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK