Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21372878
1
Perioada de actualizare
de la
27.02.2025 13:45
până la 10.03.2025 10:00
până la 10.03.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.03.2025 10:00
până la 19.03.2025 10:00
până la 19.03.2025 10:00
au rămas 7 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
937 780,29 MDL
Perioada clarificărilor:
27 febr 2025, 13:45 - 10 mart 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 mart 2025, 10:00 - 19 mart 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Lucrări de reabilitare și instalarea sistemelor fotovoltaice la edificiile Primăriei Zahoreni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5349, MOLDOVA, Orhei, s.Zahoreni, s.Zahoreni r. Orhei
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 febr 2025, 13:45
Data ultimilor modificări
4 mart 2025, 18:39
Achizitii.md ID
21372878
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
27.02.25 13:45
proiect de execuție gradinița romanița.pdf
proiect de execuție gradinița romanița.pdf
Documentele la ofertă
-
27.02.25 13:45
caiet de sarcini echipare primăria zahoreni panouri (1) (1).semnat.pdf
caiet de sarcini echipare primăria zahoreni panouri (1) (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.02.25 13:45
caiet de sarcini echipare gradiniță cu siteme fotovolt (1).semnat.pdf
caiet de sarcini echipare gradiniță cu siteme fotovolt (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.02.25 13:45
caiet de sarcini renovare acoperiș gradinița (1).semnat-1-3.pdf
caiet de sarcini renovare acoperiș gradinița (1).semnat-1-3.pdf
Documentele la ofertă
-
27.02.25 13:45
proiect de execuție general.pdf
proiect de execuție general.pdf
Documentele la ofertă
-
27.02.25 13:45
scrisoare - informare - scutire tva.semnat.pdf
scrisoare - informare - scutire tva.semnat.pdf
Documentele la ofertă
În atenția participanților
4.03.25 18:39
Data:
3 mart 2025, 14:07
Subiectul întrebării:
descriere obiect achizitie
Întrebare:
Buna ziua, in documentatie este indicata denumirea comerciala a invertorului. acest fapt contravine Legii 131, art 37 (6). Solicităm excluderea denumirilor comerciale din descierea bunurilor, cu indicarea doar a parametrilor tehnici necesari.
Răspuns (3 mart 2025, 15:48):
Bună ziua. În cazul în care este indciat un model expres al bunului, autoritatea contractantă va accepta un bun echivalent, cu condiția că parametrii tehnici vor fi minim echivalenți cu a celui solciitat.
Data:
4 mart 2025, 14:53
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Ati publicat caiet de sarcini renovare acoperiș gradinița (1).semnat-1-3.pdf este nevoie sa executam si aceasta lucrare?
Răspuns (4 mart 2025, 16:32):
Oferta va cuprinde renovarea aoperișului și instalarea panourilor fotovoltaice la două cladiri adminsitrative.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK