Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
26.02.2025 10:00
până la 03.03.2025 10:00
până la 03.03.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
03.03.2025 10:00
până la 07.03.2025 10:00
până la 07.03.2025 10:00
au rămas 2 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
700 000 MDL
Perioada clarificărilor:
26 febr 2025, 10:00 - 3 mart 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 mart 2025, 10:00 - 7 mart 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Servicii de tăiere de igienă și elagaj al arborilor
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Dacia, 80/3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 febr 2025, 10:00
Data ultimilor modificări
26 febr 2025, 14:09
Achizitii.md ID
21371785
MTender ID
CPV
77200000-2 - Servicii pentru silvicultură
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de tăiere de igienă și elagaj al arborilor
Buget: 700000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
26 febr 2025, 14:09
Subiectul întrebării:
Grafic de executie
Întrebare:
Vă rugăm să modificați termenul de executie, deoarece 14 zile este un termen prea scurt pentru implementarea lucrărilor.
Răspuns (26 febr 2025, 15:53):
Bună ziua. Autoritatea contractantă acceptă mărirea termenului de executare a lucrărilor cu 5 zile, în dependență de condițiile climaterice.
Data:
27 febr 2025, 15:13
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Clarificare asupra codurilor de resurse menționate în caietul de sarcini
În urma analizei codurilor de resurse menționate în caietul de sarcini, (punctele 10-12) am constatat anumite neconcordanțe, pe care dorim să le clarificăm:
Codul TsH92A este asociat cu „încărcarea în auto gunoi (în urma extragerii cioatelor) și transportarea acestora de către prestator în locuri special amenajate”.
Codul TsH62B este atribuit operațiunii de „degajare a terenurilor de frunze și crengi mici și transportarea acestora în locuri special amenajate”.
Modificările aduse acestor descrieri nu corespund cu definițiile din Indicatorul de norme de deviz pentru lucrări de terasamente Ts.
Conform acestui indicator:
Codul TsH92A acoperă doar „încărcarea în auto gunoi”.
Codul TsH62B este destinat activității de „degajare a terenurilor de frunze și crengi mici, cu murdărie mare”.
În acest context, lucrările de transport suplimentar, alocate acestor coduri de resurse, nu sunt justificate corespunzător și necesită explicații suplimentare.
Vă rugăm să analizați această situație și să ne comunicați clarificările necesare.
Răspuns (27 febr 2025, 15:32):
Bună ziua. Autoritatea contractantă admite posibilitatea atribuirii greșite a codurilor, însă solicită să vă conformați textului sarcinilor, din fiecare poziție în parte.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK