Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
24.02.2025 08:10
până la 07.03.2025 10:00
până la 07.03.2025 10:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
07.03.2025 10:00
până la 18.03.2025 10:00
până la 18.03.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 201 200 MDL
Perioada clarificărilor:
24 febr 2025, 8:10 - 7 mart 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 mart 2025, 10:00 - 18 mart 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Anvelope
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Dacia, 80/3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 febr 2025, 8:10
Data ultimilor modificări
24 febr 2025, 14:49
Achizitii.md ID
21370178
MTender ID
CPV
34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
24 febr 2025, 14:49
Subiectul întrebării:
Livrarea
Întrebare:
Buna ziua.
Va rugam sa specificati necesitatea anvelopelor de IARNA - o sa fie nevoie de livrat cu toate anvelope, conform caietului de sarcini "timp de 35 zile din tata semnarii contractului" sau va fi posibil livrarea mai aproape de sezonul de iarna (luna august-septembrie)
Răspuns (24 febr 2025, 15:04):
Bună ziua. Entitatea contractantă solicită să vă conformați termenilor de livrare specificate în documentația de atribuire-Anexa nr.23, unde sunt specificați termenii de livrare pentru fiecare lot/poziție din lot în parte.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK