1
Perioada de actualizare
de la 21.02.2025 14:50
până la 10.03.2025 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.03.2025 14:00
până la 31.03.2025 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 39 600 400 MDL
Perioada clarificărilor: 21 febr 2025, 14:50 - 10 mart 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mart 2025, 14:00 - 31 mart 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrări de restaurare a clădirii administrative cu nr. cadastral 0100520074.01. – sediul Oficiului Avocatului Poporului, din str. Sfatul Țării nr. 16, mun. Chișinău - monument de arhitectură, artă și istorie de categorie locală

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Țării, nr.16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Roman Frunza
Telefonul de contact
060002669
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2025, 14:50
Data ultimilor modificări
24 febr 2025, 15:10
Achizitii.md ID
21369753
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
cs 2.1.1.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.1.5.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.2.2.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 4.1.1.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.1.12.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.1.8.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 6.1.2.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.1.10.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
caiet de sarcini partea i .docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 7.1.1.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.1.4.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
anunt de participare .docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.1.6.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.2.1.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.1.7.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.1.4.1.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
duae.doc
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 6.1.3.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.1.3.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.1.9.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.1.11.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 6.1.1.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
cs 2.1.2.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.25 14:50
AVIZ.semnat.semnat.semnat.signed.semnat 14.03.2025.pdf
Documentele la ofertă
AVIZ.semnat.semnat.semnat.signed.semnat 14.03.2025.pdf
18.03.25 08:33
CLARIFICARE1.semnat.semnat.semnat.signed.semnat 14.03.2025.pdf
Documentele la ofertă
CLARIFICARE1.semnat.semnat.semnat.signed.semnat 14.03.2025.pdf
18.03.25 08:34
Data:
24 febr 2025, 15:10
Subiectul întrebării:
proiect de executie
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam sa expuneti pe platforma achizitii proiectele de executie. Multumesc anticipat
Răspuns (24 febr 2025, 15:54):
bună ziua ! proiectul este prea voluminos/mare și nu poate fi încărcat pe platformă. în conformitate cu cerințele de eligibilitate operatorii/agenții economici sunt obligați să se prezinte la sediul Oficiului Avocatului Poporului pentru a face cunoștință cu proiectul. În aceste condiții vă așteptăm pe adresa mun. Chișinău, str. Calea Ieșilor 11/3, între orele 08:30 - 16:30, de luni până vineri pentru a face cunoștință fizic cu proiectul. În prealabil telefonați pentru a organiza prezentarea proiectul la următoarele numere de telefon: - 060002674 Lungu Daniela sau -060002669 Frunza Roman.
Data:
6 mart 2025, 17:02
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, in caietul de sarcini 2.1.8, la lucrari de montare (pozitia 226,227) capitolul 2.11; 2.12, la utilaj (pozitia 286,227) capitolul 3.11; 3.12, au aceeiasi denumire (В7) si sunt identice, este doar o greseala in alcatuirea caietului de sarcini sau intentionat sa facut asa? cum procedam?
Răspuns (7 mart 2025, 14:38):
Bună ziua ! prezentați oferta conform caietului de sarcini publicat. Documentație de proiect cât și caietul de sarcini a fost elaborată de persoane autorizate, inclusiv a fost verificată. Toți operatorii economici urmează să prezinte oferta conform caietului de sarcini publicat, respectiv toți sunt pe poziții egale, au aceleași documente pentru pregătirea și depunerea ofertelor.
Data:
7 mart 2025, 11:22
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna zua, in devizul 2-1-10, pozitia 18,21,23 pozitii de montare, difera cantitatile cu pozitiile 19,20, 22,24, pozitii de material, este o greseala?
Răspuns (7 mart 2025, 14:48):
Bună ziua ! prezentați oferta conform caietului de sarcini publicat. Documentație de proiect cât și caietul de sarcini a fost elaborată de persoane autorizate, inclusiv a fost verificată. Toți operatorii economici urmează să prezinte oferta conform caietului de sarcini publicat, respectiv toți sunt pe poziții egale, au aceleași documente pentru pregătirea și depunerea ofertelor. (a fost contactat proiectantul care a menționat că nu este o greșeală, că conform metodologiei se stabilește și o rezervă de 10 % pentru materiale). Reiterăm faptul că toți operatorii economici urmează să prezinte ofertele conform caietului de sarcini publicat, respectiv toți vor competa aceleași poziții, fapt ce nu va influența procesul de evaluare a ofertelor.
Data:
7 mart 2025, 11:32
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna zua, in devizul 2-1-10, pozitiile 3,6,8 pozitii de montare, difera cantitatile cu pozitiile 30,33,35, pozitii de utilaj, este o greseala?
Răspuns (7 mart 2025, 14:48):
Bună ziua ! prezentați oferta conform caietului de sarcini publicat. Documentație de proiect cât și caietul de sarcini a fost elaborată de persoane autorizate, inclusiv a fost verificată. Toți operatorii economici urmează să prezinte oferta conform caietului de sarcini publicat, respectiv toți sunt pe poziții egale, au aceleași documente pentru pregătirea și depunerea ofertelor. (a fost contactat proiectantul care a menționat că nu este o greșeală, că conform metodologiei se stabilește și o rezervă de 10 % pentru materiale). Reiterăm faptul că toți operatorii economici urmează să prezinte ofertele conform caietului de sarcini publicat, respectiv toți vor competa aceleași poziții, fapt ce nu va influența procesul de evaluare a ofertelor.
Data:
7 mart 2025, 14:52
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
In devizul 2-2-1, pozitia 13 in descriere avem membrana CERESIT BT-21, iar in material este specificat covor hidroizolant k=2, ce fel de material folosim in executie si k=2 il aplicam doar la materialul de baza?
Răspuns (7 mart 2025, 16:16):
bună ziua ! am luat legătura cu persoana responsabilă din cadrul companiei care a elaborat proiectul și răspunsul este: „că se aplică același material, același coeficient 2 ”
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.