1
Perioada de actualizare
de la 21.02.2025 10:53
până la 26.02.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.02.2025 12:00
până la 03.03.2025 17:00
3
Licitaţie
de la 04.03.2025 14:18
până la 04.03.2025 14:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 900 EUR
Perioada clarificărilor: 21 febr 2025, 10:53 - 26 febr 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 febr 2025, 12:00 - 3 mart 2025, 17:00
Începutul licitației: 4 mart 2025, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot nr.2: Pelicula Strech
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bordianu
Telefonul de contact
+373 22 55-14-45, 060839944
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2025, 10:40
Data ultimilor modificări
21 febr 2025, 10:53
Valoarea estimată (fără TVA)
5 900 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
59 EUR
Achizitii.md ID
21369452
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
10 mart 2025 10:47 - 30 ian 2026 10:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr.2: Pelicula Strech CPV: 18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
formular oferta. pelicule termice si atrench.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
21.02.25 10:53
anunt de participare. pelicule termice si strech.signed.pdf anunt de participare. pelicule termice si strech.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
21.02.25 10:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UNICART SERVICE SRL

Preţul ofertei: 5 655 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

PROPAC

Preţul ofertei: 5 790 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Dnipropack

Preţul ofertei: 6 870 EUR
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări