1
Perioada de actualizare
de la 21.02.2025 10:03
până la 26.02.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.02.2025 12:00
până la 03.03.2025 17:00
3
Licitaţie
04.03.2025 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 12 400 EUR
Perioada clarificărilor: 21 febr 2025, 10:03 - 26 febr 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 febr 2025, 12:00 - 3 mart 2025, 17:00
Începutul licitației: 4 mart 2025, 14:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot nr.5: Cutii de transport/ logistică
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bordianu
Telefonul de contact
+373 22 55-14-45, 060839944
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2025, 9:48
Data ultimilor modificări
24 febr 2025, 12:02
Valoarea estimată (fără TVA)
12 400 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
124 EUR
Achizitii.md ID
21369356
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
10 mart 2025 09:52 - 30 ian 2026 10:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr.5: Cutii de transport/ logistică CPV: 22900000-9 - Diverse imprimate
Cantitatea: 50000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare. cutii transport.signed.pdf anunț de participare. cutii transport.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
21.02.25 10:03
formular oferta. cutii transport.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
21.02.25 10:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

HORN SRL

Preţul ofertei: 12 320,85 EUR
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări