1
Perioada de actualizare
de la 20.02.2025 17:05
până la 04.03.2025 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2025 11:30
până la 24.03.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 febr 2025, 17:05 - 4 mart 2025, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mart 2025, 11:30 - 24 mart 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea de reparație capitală a drumului din str.Codrilor și str.-la Codrilor or.Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
20 febr 2025, 16:41
Data ultimilor modificări
25 febr 2025, 15:07
Valoarea estimată (fără TVA)
3 800 000 MDL
Achizitii.md ID
21369190
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
31 mart 2025 17:04 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea de reparație capitală a drumului din str.Codrilor și str.-la Codrilor or.Durlești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anu nt codrilor plombari.signed.pdf anu nt codrilor plombari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt de participare
20.02.25 17:05
ds_lucrari.signed.pdf ds_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standart
20.02.25 17:05
caiet de sarcini str. codrilor.signed.pdf caiet de sarcini str. codrilor.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
25.02.25 15:07
caiet de sarcini plombari.signed.pdf caiet de sarcini plombari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
25.02.25 15:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 5 275 354,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oFERTA COINCIDE CU CERINTELE ac
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Profact Construct

Preţul ofertei: 5 361 657,66 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Vastavit SRL

Preţul ofertei: 5 768 287,77 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări