1
Perioada de actualizare
de la 18.02.2025 13:50
până la 24.02.2025 14:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 24.02.2025 14:00
până la 05.03.2025 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 417 641,23 MDL
Perioada clarificărilor: 18 febr 2025, 13:50 - 24 febr 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 febr 2025, 14:00 - 5 mart 2025, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Lucrări de reparație parțială interioară în cadrul gradiniței
de copii, din s. Bursuc r-nul Nisporeni

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6442, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, Primaria
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ecaterina Valicov
Telefonul de contact
067710858
Datele achizitiei
Data publicării
18 febr 2025, 13:43
Data ultimilor modificări
18 febr 2025, 15:46
Achizitii.md ID
21367011
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
202502181348_202502121023_ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
18.02.25 13:50
202502181348_1..ANUNȚ DE PARTICIPARE.signed (4).pdf
Documentele la ofertă
-
18.02.25 13:50
202502181348_202502121022_DUAE.doc
Documentele la ofertă
-
18.02.25 13:50
202502181348_202502121022_Caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
18.02.25 13:50
Data:
18 febr 2025, 15:46
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Ordinul MF nr 69 din 07-05-2021, publicat :18-06-2021 în Monitorul Oficial Nr. 147-151 art. 658, in anexa 23 indică urmatoarele prevederi obligatorii:,Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). Deci venim cu cererea sa publicati caietul de sarcini in forma stabilita de actul normativ, retinem ca pe acest subiect au fost un sir de contestatii si ANSC nu lasa loc de interpretari, prevederea e obligatorie. Vă mulțumim.
Răspuns (19 febr 2025, 13:40):
Bună ziua, Primăria s. Bursuc nu dispune de un formular F1 desfășurat. Cu părere de rău nu știam că există un astfel de formular în mod desfășurat. Vom face legătura cu devizierul și îl vom încărca ulterior. Mulțumim pentru remarcă!
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.