Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21366475
1
Perioada de actualizare
de la
17.02.2025 20:57
până la 28.02.2025 08:00
până la 28.02.2025 08:00
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
28.02.2025 08:00
până la 10.03.2025 08:00
până la 10.03.2025 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
13 589 232 MDL
Perioada clarificărilor:
17 febr 2025, 20:57 - 28 febr 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 febr 2025, 8:00 - 10 mart 2025, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de reparație capitală la obiectivul ”Reconstructia cladirii cu nr. cadastral 0100418.259.03 din str. Alexandru cel Bun nr. 111, mun. Chisinau” -etapa II
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Autoritate administrativă Agenția Națională pentru Dezvoltarea Programelor și Activității de Tineret
Telefonul de contact
022 605757
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
17 febr 2025, 20:57
Data ultimilor modificări
18 febr 2025, 8:24
Achizitii.md ID
21366475
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari.signed (1).pdf
anunt_de_participare_lucrari.signed (1).pdf
tenderNotice
-
17.02.25 20:57
Data:
18 febr 2025, 08:24
Subiectul întrebării:
Conditii
Întrebare:
Buna ziua,Cerem respectuos eliminarea punctului nr 8,este o cerinta aberativa si consideram ca favorizeaza anumiti participanti
Răspuns (18 febr 2025, 09:35):
Buna ziua! In temeiul art. 21 al Legii 131/2015 alin (4) pentru confirmarea capacitatii economico-financiare se solicita disponibilitatea resurselor financiare pentru a asigura executarea in termenii solicitati a lucrarilor si excluderea tergiversarii indeplinirii lucrarilor, totodata comunicam ca autoritatea contractanta accepta si linii de credit
Data:
18 febr 2025, 08:52
Subiectul întrebării:
Anunti
Întrebare:
nu vor sa lucreze cu preturi mici
Răspuns (18 febr 2025, 09:29):
Buna ziua! Nu este clara solicitarea?
Data:
18 febr 2025, 09:05
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Nu este puclicat caietul de sarcini cu curentii slabi si sistemul antiincendiu, de asemenea caietul de sarcini cu cablare.
Răspuns (18 febr 2025, 09:22):
Buna ziua! Caietul de sarcini pentru etapa II, il gasit in documentatia standart in forma desfasurata, atit in format pdf cit si word
Data:
18 febr 2025, 12:36
Subiectul întrebării:
curentii slabi si sistemul antiincendiu
Întrebare:
Curentii slabi si sistemul antiincendiu - nu sunt asa lucrari in caietul de sarcini publicat, verificati va rog.
Răspuns (18 febr 2025, 13:35):
Buna ziua! De ce considerati ca ar trebui sa se regaseasca? Pentru etapa a II caietul de sarcini il gasiti in documentatia standard
Data:
18 febr 2025, 19:01
Subiectul întrebării:
Specificare
Întrebare:
pentru licitatia data ca compartimente sunt 3 devize ?
Răspuns (19 febr 2025, 08:52):
Buna ziua! Conform documentatiei standard la capitolul caietul de sarcini gasiti formularul desfasurat pentru lucrari compus din 3 capitole -Solutii arhitecturale, Incalzire si Retele electrice interioare
Data:
20 febr 2025, 10:13
Subiectul întrebării:
Vizita in teren
Întrebare:
Buna ziua, explicati va rog, prin acesta condiție, Ofertantul este obligat: - să inspecteze obiectul pentru lucrări și împrejmuirile acestuia pentru a evalua, pe propria răspundere, cheltuială și risc, factorii necesari pentru pregătirea Ofertei, ce masuri ar trebui sa ia ofertantul la intocmirea ofertei, deoarece, ca urmare a vizitei, operatorul economic, oricum nu este in drept sa modifice caietul de sarcini?
Răspuns (20 febr 2025, 11:42):
Buna ziua! Se solicita vizita in teren cu scopul ca sa vedeti imobilul si terenul, locatia si alti factori care necesita sa ii cunoasca operatorul economic pina a depune oferta ca sa se ia in calcul costurile, cum ar fi depozitarea materialelor, transportul deseurilor, numarul de etaje, parcarea si alti factori in dependenta de unde este situat imobilul.
Data:
20 febr 2025, 11:23
Subiectul întrebării:
Anexa 15
Întrebare:
Existența relațiilor contractuale, Se va prezenta dovada existenței relațiilor juridice între personalul propus și operatorul economic MINIM 20 muncitori implicați direct în executarea lucrărilor care activează oficial în companie timp de cel puțin 3 luni pînă la data deschiderii ofertelor)
(Contract de muncă, alte forme de angajamente ce demonstrează disponibilitatea personalului, extrase contabile la zi, dari de seama fiscale IPC21, IRM19
Varianta scanată de pe originalul, confirmată prin semnătura electronică
Aceste documente nu pot fi incarcate in sistem, deoarece contin date cu caracter personal, la fel si dovada disponibilitatii resurselor finaciare. Vor putea fi prezentate suplimentar doar grupului de lucru?
Răspuns (20 febr 2025, 11:52):
Buna ziua! In darile de seama, sau contract se astupa datele cu caracter personal (IDNP, adresa, sumele indreptate spre plata, rechizitele bancare ), se vor vedea doar numele prenumele, si angajatorul si, ulterior daca se va solicita se va prezenta copia originalului semnat electronic. Ce tine de dovada disponibilitatii resurselor financiare, daca se opteaza pe prezentarea extrasului bancar se vor acoperi detaliile extrasului ramind vizibile soldul si denumirea operatorului economic care depune oferta sau optati pentru certificat eliberat de banca despre sold. In caz de solicitare se va prezenta copia de pe original semnata electronic
Data:
20 febr 2025, 11:43
Subiectul întrebării:
Cifra de afaceri
Întrebare:
Conform p.7 din anuntul de participare, solicitati: Situațiile financiare pentru ultimii 3 ani. Concretizati va rog, ultimii 3 ani, inlcusiv 2024?
Răspuns (20 febr 2025, 11:55):
Buna ziua! Avind in vedere ca raportarea pentru anul 2024 inca nu s-a terminat nu se solicita si pentru anul 2024. In cazul in care dispuneti raportul financiar pentru anul 2024 sunteti in drept sa il utilizati
Data:
20 febr 2025, 11:57
Subiectul întrebării:
Soldul disponibil
Întrebare:
Daca compania X publica un extras, si chiar daca-i acopera datele companie, credeti ca nu este clar ca acest extras apartine companiei X? Anume soldul companiei, nu ar trebui sa fie public.
Răspuns (20 febr 2025, 13:23):
Conform art. 21 alin (1) lit a) al Legii 131/2015 –demonstrarea capacităţii economice şi financiare a operatorului economic se realizează prin prezentarea unuia sau a mai multor declaraţii bancare corespunzătoare.
Mai sus s-a referit la acoperirea detaliilor din extras operatiuni pe debit si/sau credit (cum ar fi denumiri ale partenerilor, destinatii ale platilor daca se doreste a fi secrete) nu a denumirii companiei, este relevat ca se refera la operatorul economic care depune oferta pentru a confirma soldul mijloacelor banesti
Mentionam ca autoritatea contractanta accepta si linie de credit valabila drept dovada a capacitatii economico-financiare
Data:
20 febr 2025, 12:02
Subiectul întrebării:
Anexa 15
Întrebare:
Orice companie care demonstreaza o experiența vasta in construcție, prin contractele prezentate, și mai o situație financiară așa cum o solicitați, este clar că dispune de cpacitatea de aexecuta lucrările și fără a vă prezenta un anumit numar de angajați. Dar, din păcăte, AC are darul de a inventa cîte ceva în plus!
Răspuns (20 febr 2025, 13:23):
In corespundere cu art. 16 alin. (1) al Legii 131/2015 - orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de achiziţii publice, Astfel, In temeiul art. 18 al Legii 131/2015 prin anuntul de participare autoritatea contractanta solicita cerinte pentru asigurarea principiilor in achizitiile publice si solicita demonstrarea experientei, dotarea cu utilaje necesare precum si dispunerea de personal calificat si asigurarea capacitatii economico financiare pentru executarea lucrarilor
Data:
20 febr 2025, 13:46
Subiectul întrebării:
Soldul disponibil
Întrebare:
Cred ca nu s-a ințeles intrebarea referitor la prezentarea soldului disponibil. Nu manifestam pretenții față de cerința solicitată, dar, modul de prezenatare. Operatorul economic, trebuie sa prezinte dovezi grupului de lucru, dar nu tuturor celor care accesează licitația. Deci, intrebarea ar fi, daca prezentarea certificatului eliberat de catre banca, poate fi prezentat pe suport de hirtie, sau la adresa electronică a instituției.
Răspuns (20 febr 2025, 14:09):
In cazul acesta, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea in forma scrisa semnata electronic ca corespunde criteriului de evaluare cu ulterioara prezentare la solicitarea grupului de lucru la etapa evaluarii ofertelor. Mentionam sa luati in calcul data extrasului sa corespunda cerintei solicitate, in cazul in care extrasul va fi eliberat la data solicitarii, dupa deschiderea ofertelor acesta se va respinge ca necorespunzator
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK