Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21365750
1
Perioada de actualizare
de la
17.02.2025 09:03
până la 24.02.2025 10:00
până la 24.02.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
24.02.2025 10:00
până la 04.03.2025 10:00
până la 04.03.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 335 363 MDL
Perioada clarificărilor:
17 febr 2025, 9:03 - 24 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
24 febr 2025, 10:00 - 4 mart 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reconstructia acoperisului sălii de festivități I.P.Școala Profesională din or.Hincesti
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. Chișinău17
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 febr 2025, 9:03
Data ultimilor modificări
19 febr 2025, 14:10
Achizitii.md ID
21365750
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Reconstructia acoperisului sălii de festivități I.P.Școala Profesională din or.Hincesti
Data:
19 febr 2025, 14:10
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Incarcati va rog forma desfasurata a caietului de sarcini, Multumesc anticipat!
Răspuns (19 febr 2025, 15:46):
Buna ziua. Caietul de sarcini face parte din Documentatia Standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari aprobat prin Ordinul nr.69 din 07.05.21.Documentatia s-a incarcat conform acestui Ordin nr.69 din 07.05.21
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK