Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21363972
1
Perioada de actualizare
de la
12.02.2025 19:08
până la 17.02.2025 10:00
până la 17.02.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
17.02.2025 10:00
până la 20.02.2025 10:00
până la 20.02.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
149 500 MDL
Perioada clarificărilor:
12 febr 2025, 19:08 - 17 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 febr 2025, 10:00 - 20 febr 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Aparat de aer condiționat inverter de birou 9 000 BTU la suprafața 20-25 m2 - 9 buc; Aparat de aer condiționat inverter de birou 12 000 BTU la suprafața 35 m2 - 2 buc; Aparat de aer condiționat inverter de birou 18 000 BTU la suprafața 50 m2 - 4 buc. Servicii de montare și punere în funcțiune a aparatelor de aer condiționat se efectuează din contul Furnizorului pentru fiecare unitate de bunuri contractate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 81
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 febr 2025, 19:08
Data ultimilor modificări
13 febr 2025, 16:39
Achizitii.md ID
21363972
MTender ID
CPV
39700000-9 - Aparate de uz casnic
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Aparat de aer condiționat inverter de birou 9 000 BTU la suprafața 20-25 m
Buget: 72000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Aparat de aer condiționat inverter de birou 12 000 BTU la suprafața 35 m2
Buget: 17500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Aparat de aer condiționat inverter de birou 18 000 BTU la suprafața 50 m2
Buget: 60000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
13 febr 2025, 16:39
Subiectul întrebării:
Date adiționale ,
Întrebare:
Buna ziua , rog furnizarea datelor adiționale pentru alcătuirea unei oferte competitive
Grosimea , si tipul materialului din care este executat peretele
Înălțimea încăperilor unde vor fi montate AAC
Lungimea traseelor , de la unitatea interioară la unitatea exterioară ( o valoare medie pentru fiecare lot )
Răspuns (13 febr 2025, 17:44):
Bună ziua! Toate AAC urmează a fi instalate la etajele I ale clădirilor, clădirile sunt construite din cotileț, înanlțimea încaperilor este pînă la 3,5 m (după caz), lungimea traseelor este pănă la 4 m (după caz). Locațiile de livrare și instalare a AAC sunt prezentate în Anunțul de Participare pct.10. Încurajăm potențialii participanți/ofertanți să viziteze obiectele unde urmează a fi livrate și instalate bunurile solicitate pentru a pregăti o ofertă corespunzătoare și pentru a analiza complexitatea și condițiile de executare a viitorului contract.
Data:
13 febr 2025, 23:57
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Privitor la caietul de sarcini. Explicati sau scrieti in detalii aspectele mentionate in caietul de sarcini Capacitate racire aer +16+42(+/-2). Capacitate încălzire aer -7+25(+/-2). Inclusiv nu este indicat ce fel de gurire a peretilor e necesara (diamantata sau perforata), intrebarea este directa pentru-ca necesita costuri diferite dar si calitatea e diferita. Rugam insistent de a fi ajustat caietul de sarcini unde sa fie clar descris lucrarile de instalare a bunurilor. Totodata nu este clar raspunsul la intrebarea acordata anterior de catre alt agent economic. Altefel vom cataloga ca conflict de interese.... (dupa caz)!!!
Răspuns (14 febr 2025, 10:28):
Buna ziua!!! Stimați operatori economici, Vă informăm că ATAS NORD VEST intenționează să procure AAC, capacitățile tehnice ale acestor aparate au fost prezentate, conform parametrilor tehnici în Anunțul de Participare. Pentru calcularea costurilor de montare nu a fost elaborat un caiet de sarcini clasic pentru lucrări, deoarece contractul este de achiziționarea bunurilor. Tot odată, ca recomandare, Vă prezentăm lista lucrărilor, materialilor și utilajelor necesare pentru montarea AAC.
Lucrări de bază: Executarea strapungerilor pentru conducte sau tiranti in pereti dinpiatra sau beton armat de 26 - 50 cm, executarea strapungerilor mecanizat-diamantata.
Executarea santurilor de pina la 5 cm adincime, in pereti dinpiatra sau beton de 5 x 50 cm2 .
Montarea aparatelor de conditionare a aerului casnice (split-sistem) puterea motorului pina la 4,5 kw, (cu materialele necesare).
Materiale:
Console, Dibluri de distantare din masa plastica 6x40mm, Freon, Canale cablu 60x40 T-Plast, drepte; Canale cablu 16x16 T-Plast, drepte.
Tuburi din cauciuc inspumat pentru agent frigorific D =6-16mm
Tevi din cupru recoapte 12x1,0mm
Tevi din cupru recoapte 6x1,0mm
Bulon de ancorare
Blocurile interioare a aparatelor de conditionare a aerului casnice si semiindustriale
Blocurile exterioare a aparatelor de conditionare a aerului casnice si semiindustriale
Utilaje : Perforator electric; Mașină de găurit electrică
Pentru pregătirea unei oferte calitative, AC sugerează participanților/ofertanților să viziteze locațiile de livrare și instalare a AAC.
Data:
14 febr 2025, 09:08
Subiectul întrebării:
Traseu friforific
Întrebare:
Buna ziua. In anunt de participare este indicat traseul frigorific de 7 m.l pentru o unitate, dar mai sus la raspuns la intrebari indicati 4 m.l pentru o unitate. Va rugam sa confirmati lungimea traseului aproximativ pentru o unitate, caci diferenta de 3 m.l la o unitate schimba considerabil pretul aparatului. Va multumim!
Răspuns (14 febr 2025, 10:31):
Buna ziua!!! Da, confirmăm, datele din Anuntul de Participare: traseul frigorific este de pînă la 7 m.l pentru o unitate in dependență de locul de instalare a AAC.
Data:
14 febr 2025, 15:51
Subiectul întrebării:
Termen de execuție
Întrebare:
Buna ziua , va rugam sa ne comunicați care sunt termenii de execuție a lucrării
Răspuns (14 febr 2025, 16:50):
Buna ziua!!! Conform pct.10 din Anuntul de Participare: 10. Termenii și condițiile de livrare a bunurilor solicitați: în termen de pînă la 30 zile de la semnarea contractului.
Livrarea se va efectua la urmatoarele adrese:
a) Structura Teritorială de Asistență Socială Fălești:
1. rl Fălești, s.Ciolacu Nou, Centrul de asistență socială Împreună - 1 buc (12 BTU)
2. or. Fălești, str.Cernăuților nr.5, Complexul de servicii sociale Pentru Voi - 1 buc (12 BTU)
b) Structura Teritorială de Asistență Socială Glodeni: or.Glodeni, str.Tricolorului, nr.2 - 8 buc (9 BTU) c) Structura Teritorială de Asistență Socială Sîngerei:
1. or.Sîngerei, str.Nicolae Testemițanu, nr.9 (aparat STAS Sîngerei și Echipa Mobilă) - 1 buc (9 BTU) și 1 buc (18 BTU);
2. or.Sîngerei, str.Independenței, nr.48, Centrul de plasament pentru persoane în etate și cu dizabilități Agape - 1 buc (18 BTU)
3. or.Sîngerei, str.Nicolae Testimițeanu, nr.5, Centrul de zi pentru copii cu dizabilitati Luminița-1 buc (18 BTU)
4. or.Sîngerei, Independenței, nr. 223, Centrul de plasament temporar pentru copii Raza Soarelui -1 buc (18 BTU)
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK