1
Perioada de actualizare
de la 12.02.2025 10:57
până la 17.02.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.02.2025 13:00
până la 26.02.2025 13:00
3
Licitaţie
27.02.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 febr 2025, 10:57 - 17 febr 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 febr 2025, 13:00 - 26 febr 2025, 13:00
Începutul licitației: 27 febr 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de modernizare a sistemului integrat de comunicații telefonice al Universității de Stat de Medicină și Farmacie ”Nicolae Testemițanu” conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
12 febr 2025, 10:50
Data ultimilor modificări
12 febr 2025, 10:57
Valoarea estimată (fără TVA)
700 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 500 MDL
Achizitii.md ID
21363296
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform sediului indicat de către Beneficiar
Durata contractului
17 mart 2025 10:56 - 31 dec 2025 10:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de modernizare a sistemului integrat de comunicații telefonice al Universității de Stat de Medicină și Farmacie ”Nicolae Testemițanu” CPV: 64200000-8 - Servicii de telecomunicaţii
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.doc
Documentele la ofertă
-
12.02.25 10:57
documentație standard.docx
Documentele la ofertă
-
12.02.25 10:57
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
12.02.25 10:57
duae.doc
Documentele la ofertă
-
12.02.25 10:57
anunt de participare.docx
tenderNotice
-
12.02.25 10:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IT-LAB GRUP SRL

Preţul ofertei: 699 990 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări