Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21362450
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
6 501 670 MDL
Perioada clarificărilor:
11 febr 2025, 9:52 - 21 febr 2025, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor:
21 febr 2025, 13:30 - 4 mart 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Modernizarea complexă a infrastructurii la instituția de educație timpurie Izvoraș din satul Chetrosu, raionul Drochia
Informația despre anulare
Motivul anulării
În urma evaluării ofertelor grupul de lucru a depistat greșeli în caietul de sarcini ceea ce face imposibilă continuarea procedurii de evaluare.
Art. 71 alin.(1) lit. g) din Legea nr. 131 03.07.2015 privind achizițiile publice:
Anularea procedurii de achiziție publică
(1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Art. 71 alin.(1) lit. g) din Legea nr. 131 03.07.2015 privind achizițiile publice:
Anularea procedurii de achiziție publică
(1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Data anulării
14 mart 2025, 14:07
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5213, MOLDOVA, Drochia, s.Chetrosu (r-l Drochia), satul Chetrosu, raionul Drochia
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Eşanu
Telefonul de contact
0252 54 2 36, 079228113
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2025, 9:52
Data ultimilor modificări
14 mart 2025, 14:07
Achizitii.md ID
21362450
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
11 febr 2025, 10:06
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, publicati, va rog, lista cu cantitatile de lucrari.
Răspuns (11 febr 2025, 10:23):
am publicat
Data:
17 febr 2025, 12:05
Subiectul întrebării:
CAIET DE SARCINI
Întrebare:
pozitia 37, (Consum Scinduri de rasinoase - 0.00207 m3/пr2), insa in resurse e 0.0027
Răspuns (17 febr 2025, 15:43):
Bună ziua, vă conduceți de caietul de sarcini publicat, în caz de necesitate vă așteptăm la Primărie pentru a face cunoștință cu proiectul tehnic
Data:
17 febr 2025, 19:01
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Rugam respectuos sa publicati caiet de sarcini in format electronic, word (.doc) pentru ca scanat care lati incarcat dupa ce se imprimeaza este greu citibil. Multumesc
Răspuns (18 febr 2025, 08:39):
Bună ziua, din păcate nu dispunem de exemplar în format Word
Data:
20 febr 2025, 23:08
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
retele de canalizare, pozitia 4, k=1,01 pentru buldozer, deci se primeste ca norma 1.1 din 1,09..
Răspuns (21 febr 2025, 08:24):
vă conduceți conform caietului de sarcini
Data:
21 febr 2025, 08:35
Subiectul întrebării:
Caiet de saarcini
Întrebare:
Buna ziua. Rețele exterioare de canalizare, poz. 4 este indicat (обратная засыпка с к=1,01 уплотнение).
Rugăm sa explicați k=1.01 este norma modificată sau este Koeficient care urmeaza a fi aplicat la norma?
Răspuns (21 febr 2025, 13:27):
vă conduceți conform caietului de sarcini
Data:
21 febr 2025, 08:41
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. În urma vizitei amplasamentului și examinării Documentației de proiect, constatăm faptul că proiectul prevede demolarea acoperișului existent din foi de ardezie la Blocul E. Caietul de sarcini nu conține volume de lucrari aferente lucrărilor de demolare. Rugăm să clarificați situatia.
Răspuns (21 febr 2025, 09:09):
consultați capitolul 1.1 și 1.2 din caietul de sarcini
Data:
21 febr 2025, 09:01
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
poz. 71 prevede placi din vata minerala 145 kg/m3 iar poz. 72 Placi ignifugate din vata minerala 180 kg/m3.
proiectul prevede placi din vata minerala 135 kg/m3. Rugam sa clarificati ce fel de placi din vata minerala, care densitate urmeaza sa includem in oferta.
Răspuns (21 febr 2025, 09:11):
vă conduceți și folosiți materialele din caietul de sarcini publicat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK