1
Perioada de actualizare
de la 10.02.2025 15:13
până la 17.02.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.02.2025 10:00
până la 24.02.2025 09:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 392 151 MDL
Perioada clarificărilor: 10 febr 2025, 15:13 - 17 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 febr 2025, 10:00 - 24 febr 2025, 9:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini și anexei

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marian Elena Iațcu Rodica
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
10 febr 2025, 15:13
Data ultimilor modificări
12 febr 2025, 15:29
Achizitii.md ID
21362155
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.25 15:13
dets ciocana dem pav iet 212 f1.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.25 15:13
ds.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.25 15:13
dets ciocana dem pav iet 161 f1.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.25 15:13
dets ciocana dem pav iet 138 f1.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.25 15:13
duae.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.25 15:13
dets ciocana dem pav iet 179 f1.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.25 15:13
adresele institutiilor.docx
Documentele la ofertă
-
12.02.25 15:29
Data:
12 febr 2025, 14:51
Subiectul întrebării:
Vizita
Întrebare:
Buna ziua. Conform anuntului de participare, solicitati vizitarea obiectului. Cum se va organiza aceasta procedura? Fiecare gradinita e necesar de vizitat in parte ? 4 procese verbale de la 4 santiere pentru pentru valoare totala de nici 392 151 lei?)))))))))))))))))))
Răspuns (12 febr 2025, 15:18):
Bună ziua, da, este necesar proces verbal care să confirme vizita, pentru fiecare instutuție în parte, în total 4 procese verbale. Anexăm lista cu adresele instituțiilor și datele de contact, pentru a putea conveni de comun acord cu directorii instituțiilor, data și ora vizitei. O zi frumoasă să aveți.
Data:
16 febr 2025, 13:30
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
cine face procesul verbal de vizitare a obiectelor? suma nu este mare, de ce e obligatoriu vizita, daca este caietul de sarcini?
Răspuns (17 febr 2025, 09:34):
Bună ziua, procesul verbal este o cerință obligatorie conform anunțului de participare. Acesta se întocmește de către operatorul economic în formă liberă, directorul instituției confirmă vizita prin aplicarea semnăturii și ștampilei.
Lucrari de demontare a pavilioanelor la IET nr. 138
Data:
16 febr 2025, 20:57
Subiectul întrebării:
materiale
Întrebare:
buna ziua .care materiale se recupereaza ?
Răspuns (17 febr 2025, 09:31):
Bună ziua, toate materialele urmează a fi evacuate!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.