1
Perioada de actualizare
de la 07.02.2025 13:32
până la 22.02.2025 10:56
2
Propunerea ofertelor
de la 22.02.2025 10:56
până la 02.03.2025 10:56
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 006 525 MDL
Perioada clarificărilor: 7 febr 2025, 13:32 - 22 febr 2025, 10:56
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2025, 10:56 - 2 mart 2025, 10:56

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ministerul Educației și Cercetării (MEC) lansează campania „Învață în Moldova” - o inițiativă amplă, menită să promoveze studiile universitare în Republica Moldova și să crească atractivitatea învățământului superior din țară. Obiectivul strategic pentru 2025 este de a majora până la 60% ponderea absolvenților de licee care aleg universitățile din Moldova și de a continua creșterea numărului de studenți care optează pentru programele pedagogice.
Mulți absolvenți ai liceelor și colegiilor din Republica Moldova aleg să studieze în străinătate fără a cunoaște toate oportunitățile educaționale din țară, iar informarea elevilor despre opțiunile educaționale din Republica Moldova și promovarea universităților din țară poate prezenta alternative competitive, adaptate nevoilor și aspirațiilor lor. Studiile în țară oferă avantajul unei educații de calitate la costuri mai accesibile, reducând astfel presiunea financiară asupra familiilor, care au la întreținere unul sau mai mulți studenți. În plus, absolvenții care rămân în Moldova contribuie la dezvoltarea economică și socială a țării, având posibilitatea de a se integra rapid pe piața muncii locale și de a beneficia de oportunități de angajare.

Promovarea universităților va atrage mai mulți candidați, în special din rândul celor indeciși, ceea ce va consolida imaginea instituțiilor de învățământ superior. O vizibilitate mai bună a instituțiilor de învățământ superior le permite să stabilească noi colaborări/alianță cu universități internaționale, facilitând astfel schimburile academice, accesul la noi proiecte și crearea unor oportunități pentru studenți și cadre universitare.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugeniu Abașev
Telefonul de contact
(022)27-74-76
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2025, 13:32
Data ultimilor modificări
19 febr 2025, 14:01
Achizitii.md ID
21360975
CPV
79950000-8 - Servicii de organizare de expoziţii, de târguri şi de congrese
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 13:32
duae.doc
Documentele la ofertă
-
7.02.25 13:32
Data:
19 febr 2025, 14:01
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Pct. 1.1 - Campanie de comunicare a studiilor universitare în Republica Moldova 1) "Producerea spotului video" – "filmări ale modernizărilor realizate în universități pentru promovarea studiilor din țară." - Vă rugăm să ne expediați lista universităților unde sunt necesare filmările sau orașele în care se află aceste universități, precum și numărul acestora. Pct. 1.2 - Servicii de organizare a 10 evenimente regionale 2) Evenimentele care se desfășoară în aceeași zi în două orașe au loc consecutiv sau în paralel? 3) Mobilierul pentru târg este asigurat de locație? 4) Ce presupune activitatea „ghidarea profesională”? 5) Zona pentru servirea bucatelor este organizată de cine? Bucatele sunt oferite gratuit sau trebuie achiziționate? Cine invită prestatorii? 6) "Asigurarea transportului către locații. Compania va asigura transportul pentru deplasare în localitățile unde au loc evenimentele" - Pentru deplasarea cui? 7) Este nevoie de un moderator la eveniment?
Răspuns (20 febr 2025, 10:56):
Bună ziua. 1) Filmări ar putea fi la univrsități din Chișinău, precum USM, UTM, USMF, ASEM, UPSIC, dar s-ar putea și la USARB Bălți, Univ din Cahul. 2) Evenimentele vor avea loc, concomitent câte două în aceeași zi, dar în diferite localități. 3) Compania va coordona cu autoritățile locale și organele locale de specialitate în învățământ (OLSDÎ) asigurarea mobilierul necesar pentru eveniment. 4) Aceste activități presupun întâlniri cu profesioniști din diferite domenii și activități de orientare vocațională. Nemijlocit participarea profesioniștilor și conținutul activităților de orientare profesională vor fi asigurate de beneficiar. 5) Aici vor participa antreprenori locali care vor fi invitați de către autoritățile locale și organele locale de specialitate în învățământ (OLSDÎ). Produsele vor fi comercializate. 6) Transportul va fi necesar pentru deplasarea persoanelor companiei care va fi contractată, a moderatorilor evenimentelor, eventual și a artiștilor (câte unul la un eveniment), după caz. 7) Nu, din partea companiei nu se cere asigurarea moderatorului pentru eveniment.
Data:
20 febr 2025, 13:28
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
1. Cine asigură corturi pentru târgul expozițional?
Răspuns (20 febr 2025, 14:17):
În cazul desfășurării evenimentelor afară, fiecare Prestator își asigură cort.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.