1
Perioada de actualizare
de la 05.02.2025 17:20
până la 17.02.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.02.2025 10:00
până la 25.02.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 290 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 febr 2025, 17:20 - 17 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 febr 2025, 10:00 - 25 febr 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a pantelor ferestrelor în blocurile de locuințe
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sanda Elpujan
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
5 febr 2025, 17:18
Data ultimilor modificări
13 febr 2025, 16:30
Valoarea estimată (fără TVA)
2 290 000 MDL
Achizitii.md ID
21360020
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
3 mart 2025 17:20 - 31 dec 2025 17:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a pantelor ferestrelor în blocurile de locuințe CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
5.02.25 17:20
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
5.02.25 17:20
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-
5.02.25 17:20
f5.pdf f5.pdf
Documentele la ofertă
-
13.02.25 16:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cristicom Service SRL

Preţul ofertei: 1 528 174,94 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 1 622 499,21 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

MEGATEK GRUP

Preţul ofertei: 1 923 446,68 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

"VICFACTORY" SRL

Preţul ofertei: 1 938 419,41 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări