1
Perioada de actualizare
de la 05.02.2025 15:57
până la 13.02.2025 13:25
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2025 13:25
până la 16.02.2025 13:25
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 097 510 MDL
Perioada clarificărilor: 5 febr 2025, 15:57 - 13 febr 2025, 13:25
Perioada de depunere a ofertelor: 13 febr 2025, 13:25 - 16 febr 2025, 13:25

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de renovare interioare (scara,două încăperi,coridor ,biblioteca și sala mică) pentru clădirea casei de cultură din s.Grimăncăuți,r.Briceni

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 4726, MOLDOVA, Briceni, s.Grimăncăuţi, s.Grimancauti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Dvorschi
Telefonul de contact
+37324748192
Datele achizitiei
Data publicării
5 febr 2025, 15:57
Data ultimilor modificări
11 febr 2025, 13:25
Achizitii.md ID
21359965
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
_duae.docx
Documentele la ofertă
- DUAE
5.02.25 15:57
_documentația standart .docx
Documentele la ofertă
- documentația standart lucrări
5.02.25 15:57
caiet sarcini camin cultural.signed.pdf caiet sarcini camin cultural.signed.pdf
Specificaţie tehnică
- descrierea cantităților de lucrări
5.02.25 15:57
Lucrări de renovare interioare (scara,două încăperi,coridor ,biblioteca și sala mică) pentru clădirea casei de cultură din s.Grimăncăuți,r.Briceni
Data:
5 febr 2025, 21:48
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna seara ! Puteti sa incarcati si lista cu cantitati de lucrari desfasurata !Multumim anticipat !
Răspuns (6 febr 2025, 09:44):
Cantittățle de lucrări sunt indicate în caietul de sarcini.
Data:
6 febr 2025, 10:46
Subiectul întrebării:
Sursa de finantare
Întrebare:
Buna ziua! Care este sursa de finantare a obiectului?
Răspuns (6 febr 2025, 14:31):
I P ONDRL
Data:
6 febr 2025, 12:57
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcine.
Întrebare:
Incarcati va rugam formularul F1 ca nu este clar resursele la poz.4
Răspuns (6 febr 2025, 14:41):
4 CF05A Tencueli interioare de 3cm grosime,executate împletitura de sîrmă Bp 3x100x100,driscuite cu mortar de ciment-var marca M100-T,executate manual pe suprafețele drepte,inclusiv montarea armăturii de oțel și a împletiturii,aplicate la pereți (INDaplicativ-mortar ciment-nisip 0,032m2 ,Plasa Bp3x100x100-1,04kg/m2 m2 925,2000
Data:
6 febr 2025, 15:39
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, publicați vă rog formularul desfășurat al caietului de sarcini
Răspuns (10 febr 2025, 14:21):
Cantittățle de lucrări sunt indicate în caietul de sarcini consultatii la tel.068601023 D-na Eleonora (SC Dumit grup SRL)
Data:
10 febr 2025, 16:22
Subiectul întrebării:
Forma 1 desfasurata
Întrebare:
Prin ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69, anexa 23 din documentația standart aveți obligația să publicați forma 1 desfășurată, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfășurata cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționam nu forma 5 ci 1 desfășurată. Acest fapt vi se impune și prin art. 37 din Legea 131. Noi cerem F1 desfășurată așa cum prevede documentația standart, F1 desfășurată nu e identica cu F1 care ați publicat. Pentru a nu tergiversa procedura de achiziție prin contestarea licitație Vă recomandăm să Vă conformați cadrului legal.
Răspuns (11 febr 2025, 13:28):
am atasat caiet de sarcini desfasurat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.