1
Perioada de actualizare
de la 04.02.2025 09:48
până la 15.02.2025 21:32
2
Propunerea ofertelor
de la 15.02.2025 21:32
până la 24.02.2025 00:00
a rămas 1 zi
3
Licitaţie
24.02.2025 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 10 728 117 MDL
Perioada clarificărilor: 4 febr 2025, 9:48 - 15 febr 2025, 21:32
Perioada de depunere a ofertelor: 15 febr 2025, 21:32 - 24 febr 2025, 0:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Abonează-te

Constructia salii de volei

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5322, MOLDOVA, Cahul, s.Văleni, str.Stefan cel Mare
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Silvia Stirbet
Telefonul de contact
029963236
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2025, 9:48
Data ultimilor modificări
13 febr 2025, 21:32
Achizitii.md ID
21358939
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (2).pdf duae_ro_0 (2).pdf
Documentele la ofertă
-duae
4.02.25 09:48
ds_lucrari (4).pdf ds_lucrari (4).pdf
Documentele la ofertă
-ds
4.02.25 09:48
2-1-2 valeni sa e2-f1.doc
Documentele la ofertă
-caiet sarcini
4.02.25 10:08
2-1-2 valeni sa e1-f1.doc
Documentele la ofertă
-caiet sarcini
4.02.25 10:08
2-1-3 valeni rac-f1.doc
Documentele la ofertă
-caiet sarcini
4.02.25 10:08
2-1-4 valeni ivc-f1.doc
Documentele la ofertă
-caiet sarcini
4.02.25 10:08
2-1-1 valeni cba-cm-f1.doc
Documentele la ofertă
-caiet sarcini
4.02.25 10:08
2-1-5 valeni rei-f1.doc
Documentele la ofertă
-caiet sarcini
4.02.25 10:08
2-1-5 valeni rei-f1d.pdf 2-1-5 valeni rei-f1d.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini desfasurat
4.02.25 17:02
2-1-4 valeni ivc-f1d.pdf 2-1-4 valeni ivc-f1d.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini desfasurat
4.02.25 17:02
2-1-1 valeni cba-cm-f1d.pdf 2-1-1 valeni cba-cm-f1d.pdf
Documentele la ofertă
-caie tde sarcini desfasurat
4.02.25 17:02
2-1-2 valeni sa e1-f1d.pdf 2-1-2 valeni sa e1-f1d.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini desfasurat
4.02.25 17:02
2-1-2 valeni sa e2-f1d.pdf 2-1-2 valeni sa e2-f1d.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini desfasurat
4.02.25 17:02
2-1-3 valeni rac-f1d.pdf 2-1-3 valeni rac-f1d.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini desfasurat
4.02.25 17:02
ivc.pdf ivc.pdf
Documentele la ofertă
proiect executie
10.02.25 09:50
plan general valeni.pdf plan general valeni.pdf
Documentele la ofertă
plan general
10.02.25 16:27
rac.pdf rac.pdf
Documentele la ofertă
proiect
10.02.25 16:27
constructiv valeni.pdf constructiv valeni.pdf
Documentele la ofertă
proiect exec
10.02.25 16:27
Data:
4 febr 2025, 09:58
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Publicati va rog caietul de sarcini desfasurat.
Răspuns (4 febr 2025, 10:06):
alt caiet de sarcini nu avem . acesta a fost dat
Data:
4 febr 2025, 10:35
Subiectul întrebării:
Răspuns (4 febr 2025, 10:06): alt caiet de sarcini nu avem . acesta a fost dat
Întrebare:
Buna ziua, daca nu vi sa dat foarma desfasurata atunci solicitati de la devizierul care a intocmit si o sa va deie
Răspuns (4 febr 2025, 16:24):
am atasat
Data:
5 febr 2025, 07:12
Subiectul întrebării:
Proiect.
Întrebare:
Buna ziua. Publicati va rog proiectul de executie.
Răspuns (10 febr 2025, 09:50):
buna ziua. am publicat
Data:
10 febr 2025, 16:01
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Buna ziua. Ati publicat doar compartimentul de Incalzire ventilare conditionare al proiectului de executie. Publicati va rog tot proiectul.
Răspuns (10 febr 2025, 16:29):
am atasat
Data:
11 febr 2025, 13:08
Subiectul întrebării:
Vizita la santier
Întrebare:
Stimate Autoritate Contractanta. Solicitam sa excludeti din anuntul de participare cerinta din p. 16 privind vizita la santier, din 2 considerente. - Vizita santierului nu schimba esenta caietului de sarcini si 2, ati publicat proiectele, prin urmare vizita santierului este inutila. Cu atit mai mult ofertantii din Chisinau, Balti, Calarasi nu-si pot permite sa piarda o zi pina la Cahul doar pentru a obtine acest certificat. Multumesc anticipat.
Răspuns (13 febr 2025, 12:15):
nu putem exclude cerinta din punctul 16 privind vizita la santier deoarece grupul de lucru insista pe aceasta conditie la fiecare obiect /proiect executat in ultimii ani. Pentru ofertantii din Chisinau ,Bălti,Călărasi mentionam ca puteti inlocui confirmarea vizitei santierului cu Declaratie pe propria raspundere ca va asumati toate riscurile, lucrarile, dificultatile neprevazute.
Data:
13 febr 2025, 12:49
Subiectul întrebării:
Vizita
Întrebare:
Interesant raspuns aveti. Dupa spusele dumnevostra reese ca cel ce nu a vizitat santierul tebuie sasi asume toate riscurile, lucrarile, dificultatile neprevazute, iar cel ce are vizita santierului este scutit de aceste riscuri!? Chiar daca suntem siguri ca niciun operator economic nu poate depista și prevede toate riscurile.
Răspuns (13 febr 2025, 14:03):
Conditia data a fost inaintata de grupul de lucru APL Văleni la toate obiectele executate in ultimii ani.Cei care viziteaza preventiv obiectul sunt constienti de conditiile de lucru ulterioare si daca nu le convin condi
Data:
13 febr 2025, 13:23
Subiectul întrebării:
Vizita la santier
Întrebare:
Stimate Autoritate Contractanta. Prin vizita la sntier nici un operator economic nu poate schimba proiectul de executie si caietul de sarcini, chiar daca v-a depista nereguli, cu atit mai mult ca acest lucru tine ve verificatori de proiecte si verificatori de deviz. in sarcina lor este sa verifice corectitudinea acestor acte. In sarcina antreprenorului intra sa execute lucr[rile in stricta conformitate cu proiectul de executie conform volumelor din caietul de sarcini. Prin urmare rugam respectuos sa excludeti aceasta cerinta. Ea noua ne creaza doar cheltuieli inutile si pierdere de timp. multumum
Răspuns (13 febr 2025, 14:00):
Stimat OE aveti dreptate, nici intr-un caz nu poate fi schimbat proiectul de executie, caietul de sarcini ,verificat de verificatori autorizati de proiect si deviz.Vizita la obiect presupune cunoasterea cu teren,amplasament,relief,cladiri in apropiere, conditii de munca.Odata ce va asumati contract de o valoare asa mare nu credem oportun sa faceti probleme pentru cheltuieli de transport catre Văleni.
Data:
13 febr 2025, 13:26
Subiectul întrebării:
vizita
Întrebare:
autoritatea contractanta solicita viziat doar pentru un singur scop... sa vada ce companii vor participa la licitatie, si favoritul lor sa stie cu ce preturi sa vina la licitatie. Altfer, ar veni cu ochii inchisi si celor din grupul de lucru le-ar fi mai greu sa-l faca cistigator.
Răspuns (13 febr 2025, 13:33):
Licitatia se petrece pe platforma Stimat participant,conditiile acesteia sunt clar stipulate in documentatie asa ca nu inventati va rog intrebari care nu sunt la tema.
Data:
13 febr 2025, 14:32
Subiectul întrebării:
Vizita
Întrebare:
Dstra ati indicat ca, citez: Pentru ofertantii din Chisinau ,Bălti,Călărasi mentionam ca puteti inlocui confirmarea vizitei santierului cu Declaratie pe propria raspundere ca va asumati toate riscurile, lucrarile, dificultatile neprevazute. Sunt cuvintele D-stra Sau nu? Atunci de ce considerati ca nu este la tema intrebarea Dupa spusele dumnevostra reese ca cel ce nu a vizitat santierul tebuie sasi asume toate riscurile, lucrarile, dificultatile neprevazute, iar cel ce are vizita santierului este scutit de aceste riscuri!?
Răspuns (13 febr 2025, 15:26):
Locatiile Chisinau,Balti,Calarasi, au fost preluate din intrebarea dvs. Credem necesar ca prezentarea acestei declaratii elimina aspectul părtinitor fata de un OE sau altul indiferent de locatie, si toti ofertantii vor fi in conditii egale. Cei care au vizitat obiectul nu vor beneficia de vreun avantaj sau scutire.
Data:
13 febr 2025, 14:38
Subiectul întrebării:
Vizita.
Întrebare:
Noi cunoastem foarte bine pentru ce se fac aceste solicitari de vizite. Da corect pentru a avea o concurenta mult mai mica, o rata mai mica de participare a agentilor economici, si in fine evident favorizarea a caruiva agent economic, ca acela sa cunoasca ce copanie vine la licitatie. Dar poate nu reuseste niciuna sa vina, atunci compania favorizata da pretul la maxim. Ceea ce si se numeste coruptie!!!!! Tot voi confirmati ca vizita santierului nu va schimba nimic. Iar neacceptarea excluderii acestui punct doar confirma acest fapt.
Răspuns (13 febr 2025, 15:15):
In timp ce va repetati cu intrebarea si insinuarile nefondate , doar astazi am eliberat 3 confirmari de vizita la obiect , una pentru OE din Cahul si 2 pentru OE din Chisinau. Concluzia: cine este interesat cu adevarat sa participe la aceasta licitatie pregatita si petrecuta conform legislatiei in vigoare , se conformeaza conditiilor.
Data:
13 febr 2025, 14:41
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Referitor la declaratia D-stra. - pentru ofertantii din Chisinau ,Bălti,Călărasi mentionam ca puteti inlocui confirmarea vizitei santierului cu Declaratie pe propria raspundere ca va asumati toate riscurile, lucrarile, dificultatile neprevazute, puteti sa ne comunicati dar D-stră vă asumati raspunderea ca proiectantul a prevazut toate lucrarile, ca nu aveti nicio greseala in proiect?
Răspuns (13 febr 2025, 15:19):
Proiectul tehnic a fost executat de Biroul de Proiectari acreditat , este insotit de raport de verificare si expertiza .Noi ne asumam raspunderea pentru complexitatea si corectitudinea proiectului .
Data:
13 febr 2025, 20:45
Subiectul întrebării:
termenul de depunere al ofertelor
Întrebare:
în conformitate cu prevederile art.47 alin. 2) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile. Astfel tinind cont ca D-stra ati publicat licitatia pe data de 04.02.2025 iar termenul limita de depunere al ofertelor este data de 17.02.2025 ora 0.00, deci este practic data de 16.02.2025, rezulta ca perioada dintre data publicarii si termenului limita de depunere al ofertelor este de doar 13 zile, iar conform art.47 alin. 2) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, trebuie sa fie de cel putin 20 zile. Mai mult ca atit perioada de depunere al ofertelor este din data de 14.02.2025 ora 0.00 pina pe data de 17.02.2025 ora 0.00.fiind acordat operatorilor economici un termen de doar 3 zile pentru depunerea ofertelor, dintre care 15.02.2025 - 16.02.2025 sunt 2 zile de odihnă, reducând astfel șansele operatorilor economici de a pregăti oferte competitive și favorizând potențial anumiți participanți în detrimentul altora. Acest lucru ar putea duce la o concurență neloială și ar putea influența negativ rezultatul procedurii, fiind încălcate în acest fel prevederile art. 30 subpct. 2) al Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 10 din 20.01.2021, care stipuleaza că membrii grupului de lucru au obligația să asigure participarea la scară largă a operatorilor economici la procedurile de achiziție publică în scopul asigurării concurenței loiale. ASTFEL din cele mentionate solicitam respectuos autoritatea contractanta sa se conformeze prevederilor art.47 alin. 2) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, si sa prelungeasca termenul limita de depunere al ofertelor cel putin pina pe data de 24.02.2025, astfel incit sa fia asigurate cele 20 zile de la data publicarii procedurii. In caz contrar vom sesiza Agentia Achizitii Publice care in baza art.10 lit. c) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, monitorizeaza conformitatea desfășurării procedurii de achiziție, iar in cazul identificarii eventualelor abateri, find imposibila remedierea acestora, are dreptul de a anula procedura, chiar si daca aceasta a avut loc deja. Multumim anticipat!!!!
Răspuns (13 febr 2025, 21:34):
Modificarile au fost facute.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.