1
Perioada de actualizare
de la 31.01.2025 16:35
până la 10.02.2025 16:21
2
Propunerea ofertelor
de la 10.02.2025 16:21
până la 21.02.2025 16:23
a rămas 1 zi
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 4 916 020 MDL
Perioada clarificărilor: 31 ian 2025, 16:35 - 10 febr 2025, 16:21
Perioada de depunere a ofertelor: 10 febr 2025, 16:21 - 21 febr 2025, 16:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Amenajarea spatiilor alocate pentru salonul de terapie intensiva AVC cu replanificarea incaperilor la IMSP SR Causeni "Ana si Alexandru" Sectia terapie intensiva AVC(finanțat din fondul de dezvoltare și modernizare a prestatorilor publici de servicii medi

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, Iu. Gagarin nr.54
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iurie Barcari
Telefonul de contact
068781748
Datele achizitiei
Data publicării
31 ian 2025, 16:20
Data ultimilor modificări
2 febr 2025, 5:53
Achizitii.md ID
21358083
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
202501311631_2-1-2 RAC.pdf
Documentele la ofertă
-212
31.01.25 16:35
202501311631_2-1-6 SI.SU.pdf
Documentele la ofertă
-216
31.01.25 16:35
202501311631_2-1-8 TS.SU.pdf
Documentele la ofertă
-218
31.01.25 16:35
202501311624_DUAE AVC.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
31.01.25 16:35
202501311631_2-1-7 SI-1. SU.pdf
Documentele la ofertă
-217
31.01.25 16:35
202501311622_Anunt de participare AVC.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
31.01.25 16:35
202501311630_2-1-1 Solutii Arhitecturale.pdf
Documentele la ofertă
-211
31.01.25 16:35
202501311631_2-1-5 EEF-IEI.pdf
Documentele la ofertă
-215
31.01.25 16:35
202501311632_2-1-9 Telecomunicatii si semnalizare.pdf
Documentele la ofertă
-219
31.01.25 16:35
202501311632_2-1-10 SPA Supraveghere video.pdf
Documentele la ofertă
-210
31.01.25 16:35
202501311624_doc.standart AVC.docx
Documentele la ofertă
-doc.standart
31.01.25 16:35
Data:
2 febr 2025, 05:53
Subiectul întrebării:
Proiectul de execuție
Întrebare:
Publicați vă rog Proiectul de execuție
Răspuns (3 febr 2025, 12:47):
Proiectul este pe http://srcauseni.md/?page_id=6656, rubrica Documente componente.Mulțumim și succese
Data:
3 febr 2025, 08:12
Subiectul întrebării:
Buna ziua.
Întrebare:
Analizint caietul de sarcini putem ferm spune ca 80% din aceste lucrari, sunt lucrari care au fost in procedura din anul trecut ID 21267112. unde invingaror o fost compania UNICONS SRL. Spunetine va rog de ce acestea n-au fost executate, astfel de ce au fost excluse din prima procedura si incluse in alta procedura?
Răspuns (3 febr 2025, 10:30):
Licitația 21267112 Lucrări de reparație capitală în secția terapie bloc Curativ la IMSP SR Căușeni Ana și Alexandru (Etapa I) a fost finalizată pe 28.08.2024 și nu are legătură cu licitația 21358083 Amenajarea spatiilor alocate pentru salonul de terapie intensiva AVC cu replanificarea incaperilor la IMSP SR Causeni "Ana si Alexandru" Sectia terapie intensiva AVC, care este proiect investițional CNAM.
Data:
3 febr 2025, 10:13
Subiectul întrebării:
perioada de propunere a ofertelor
Întrebare:
ANSC sugerează înainte de a contesta să facem clarificări! Solicităm să fie explicat cu ce scop se se face această licitație? Vineri la 16.21 se postează licitația, două zile se scurg din perioada de clarificări în week-end și licitația se desfășoară în 21 de zile dintre care 6 zile sun zile de odihnă. Cu așa volum de lucrări este nevoie de mai mult timp pentru a pregăti o ofertă corectă. Faceți modificări, căci altfel noi vom apela la ANSC ca să corecteze această situație.
Răspuns (3 febr 2025, 10:56):
Scopul procedurii de achiziții este realizarea proiectelor finanțate în 2025 din fondul de dezvoltare și modernizare a prestatorilor publici de servicii medicale al CNAM la care IMSP SR Căușeni Ana și Alexandru participă cu proiect investițional, clarificările sunt de pe 31.01.2025-10.02.2025 și depunerea ofertelor este de pe 10.02.2025-21.02.2025 suficient timp conform Articolul 47. Inițierea licitației deschise .Vă dorim succese la procedura de achiziție.
Data:
3 febr 2025, 11:02
Subiectul întrebării:
proiecte
Întrebare:
documentatia de atribuire include si proiectele aferente. incarcati proiectele ca sa fie mai clar ce se cere in devize
Răspuns (3 febr 2025, 12:47):
Proiectul este pe http://srcauseni.md/?page_id=6656, rubrica Documente componente.Mulțumim și succese
Data:
7 febr 2025, 13:45
Subiectul întrebării:
Întrebare privind vizita la șantier în cadrul procedurii de Tender
Întrebare:
"Bună ziua, În contextul procedurii de Tender pentru [Denumirea proiectului], aș dori să clarific un aspect legat de vizita la șantier. Este necesar ca vizita la șantier să fie efectuată până la sfârșitul procedurii de Tender în ansamblu sau este suficient ca aceasta să aibă loc până la sfârșitul perioadei de clarificare? Vă rog să mă lămuriți cu privire la acest aspect pentru a mă asigura că respectăm toate cerințele și termenele stabilite."
Răspuns (7 febr 2025, 13:49):
Vă răspundem pe http://srcauseni.md/?page_id=6656, rubrica Documente componente, este amplasat anunțul de participare cu corectarea dată(vizita în teren este până la depunerea ofertelor. Mulțumim și succese
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.