1
Perioada de actualizare
de la 31.01.2025 08:08
până la 06.02.2025 10:50
2
Propunerea ofertelor
de la 06.02.2025 10:50
până la 13.02.2025 06:50
3
Licitaţie
14.02.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 50 100 MDL
Perioada clarificărilor: 31 ian 2025, 8:08 - 6 febr 2025, 10:50
Perioada de depunere a ofertelor: 6 febr 2025, 10:50 - 13 febr 2025, 6:50
Începutul licitației: 14 febr 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Kit initiere terapie intensiva monitorizare termica intravenoasa. 1. Portiunea pentru schimbul termic, care să includă spirală din oțel inoxidabil incorporate in tubulatura;
2. Portiune destinata insertiei in pompa peristaltica a aparatului de Monitoring Termic, care consta in tubulatura ajustata, prevazuta cu capcana de aer;
3. Portiune intermediara dintre pacient si parte Kitului responsabila de controlul termic; Include: tubulatura ce se termina cu 2 porturi Luer pentru conectarea la pacient. 4.Să fi dotat cu indiator mechanic de functionare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
31 ian 2025, 8:01
Data ultimilor modificări
4 febr 2025, 10:50
Valoarea estimată (fără TVA)
50 100 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
501 MDL
Achizitii.md ID
21357500
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
17 febr 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1. Kit initiere terapie intensiva monitorizare termica intravenoasa CPV: 33180000-5 - Asistenţă funcţională
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 46 850 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări