1
Perioada de actualizare
de la 29.01.2025 15:34
până la 10.02.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.02.2025 12:00
până la 20.02.2025 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 450 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 ian 2025, 15:34 - 10 febr 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 febr 2025, 12:00 - 20 febr 2025, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de digitizare a arhivei (scanarea dosarelor în baza de date existente)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Colodroțchi
Telefonul de contact
079442988
Datele achizitiei
Data publicării
29 ian 2025, 15:29
Data ultimilor modificări
29 ian 2025, 15:34
Valoarea estimată (fără TVA)
1 450 000 MDL
Achizitii.md ID
21356384
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Durata contractului
22 febr 2025 15:30 - 31 dec 2025 15:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de digitizare a arhivei (scanarea dosarelor în baza de date existente) CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.pdf declaratie.pdf
Documentele la ofertă
-
29.01.25 15:34
duae (9).doc
Documentele la ofertă
-
29.01.25 15:34
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
-
29.01.25 15:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tipo Direct

Preţul ofertei: 1 448 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări