1
Perioada de actualizare
de la 29.01.2025 15:25
până la 10.02.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.02.2025 15:00
până la 18.02.2025 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 ian 2025, 15:25 - 10 febr 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 febr 2025, 15:00 - 18 febr 2025, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

actualizarea Planului General de Urbanism al Municipiului Cahul, inclusiv s. Cotihana
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
29 ian 2025, 15:20
Data ultimilor modificări
29 ian 2025, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
2 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21356371
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
21 apr 2025 15:24 - 30 dec 2026 15:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Actualizarea Planului General de Urbanism al Municipiului Cahul, inclusiv s. Cotihana CPV: 71400000-2 - Servicii de urbanism şi de arhitectură peisagistică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt nou.signed.pdf anunt nou.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare
29.01.25 15:25
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
- DUAE
29.01.25 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IP OATUCL

Preţul ofertei: 2 495 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări