1
Perioada de actualizare
de la 29.01.2025 15:30
până la 03.02.2025 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2025 11:30
până la 11.02.2025 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 37 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 ian 2025, 15:30 - 3 febr 2025, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2025, 11:30 - 11 febr 2025, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Obiectivul principal al unui serviciu de audit este de a evalua și a verifica corectitudinea, legalitatea și transparența informațiilor financiare sau operaționale ale unei organizații.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str.Mihalcea Hîncu 119
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ala Paholco
Telefonul de contact
026922023
Datele achizitiei
Data publicării
29 ian 2025, 15:03
Data ultimilor modificări
29 ian 2025, 15:30
Valoarea estimată (fără TVA)
37 000 MDL
Achizitii.md ID
21356352
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str.Mihalcea Hîncu 119
Durata contractului
13 febr 2025 15:30 - 30 dec 2025 15:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit finaciar CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae (1).signed.pdf duae (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
- duae
29.01.25 15:30
anunt de participare.signed (1).pdf anunt de participare.signed (1).pdf
Documentele la ofertă
- Anunt de participare privind achiziția serviciilor de audit finaciar
29.01.25 15:30
caiet de sarcini (3).signed (1).pdf caiet de sarcini (3).signed (1).pdf
Documentele la ofertă
- Caietul de sarcini privind achiziția serviciilor de audit financiar
29.01.25 15:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

F.A. CONTAUDIT-SERVICE S.R.L.

Preţul ofertei: 30 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări