1
Perioada de actualizare
de la 27.01.2025 13:21
până la 29.01.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.01.2025 16:00
până la 03.02.2025 09:00
3
Licitaţie
de la 04.02.2025 14:00
până la 04.02.2025 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 160 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 ian 2025, 13:21 - 29 ian 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 ian 2025, 16:00 - 3 febr 2025, 9:00
Începutul licitației: 4 febr 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de realimentare/regenerare a cartușelor pentru imprimante și deservirea/repararea imprimantelor și aparatelor multifuncționale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veronica Pasat
Telefonul de contact
022868265
Datele achizitiei
Data publicării
27 ian 2025, 13:08
Data ultimilor modificări
28 ian 2025, 10:01
Valoarea estimată (fără TVA)
160 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
640 MDL
Achizitii.md ID
21355087
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
14 febr 2025 13:18 - 31 dec 2025 13:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de realimentare/regenerare a cartușelor pentru imprimante și deservirea/repararea imprimantelor și aparatelor multifuncționale CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.doc
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
27.01.25 13:21
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
anunț de participare
28.01.25 10:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 36 895 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

HEAT ENERGY S.R.L.

Preţul ofertei: 40 925 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări