1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2025 15:02
până la 14.02.2025 15:51
2
Propunerea ofertelor
de la 14.02.2025 15:51
până la 28.02.2025 15:51
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2025, 15:02 - 14 febr 2025, 15:51
Perioada de depunere a ofertelor: 14 febr 2025, 15:51 - 28 febr 2025, 15:51
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea de lucrări de reparațiecapitală str.Gr.Ureche și str.Petru Rareș or.Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2025, 14:51
Data ultimilor modificări
31 ian 2025, 16:17
Valoarea estimată (fără TVA)
4 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21354168
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
27 febr 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea de lucrări de reparație apitală str.Junimii or.Durlești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru patrat
Documentele procedurii de achiziție
caiet dacilor.signed.pdf caiet dacilor.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
24.01.25 15:02
caiet junimii.signed.pdf caiet junimii.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
24.01.25 15:02
ds_lucrari.signed.pdf ds_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-DOCUMENTATIA STANDART
24.01.25 15:04
anunt junimii, florea, dacilor.signed.pdf anunt junimii, florea, dacilor.signed.pdf
Documentele la ofertă
-ANUNT DE PARTICIPARE
31.01.25 16:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PULTUSK INVEST

Preţul ofertei: 3 147 869,83 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 3 318 128,21 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

CityCons Group

Preţul ofertei: 3 379 207,71 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 3 416 907,13 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Sigma VenMer

Preţul ofertei: 3 452 427,88 MDL
Statut: în aşteptare
6
Denumirea participantului:

Profact Construct

Preţul ofertei: 3 610 560,67 MDL
Statut: în aşteptare
7
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 3 923 043,13 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
8
Denumirea participantului:

Autocaravana

Preţul ofertei: 4 328 901,41 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Achiziționarea de lucrări de reparați ecapitală str.Junimii or.Durlești
Data:
29 ian 2025, 16:05
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. poz. 23 - Decaparea mecanizata a imbracamintei din piatra sparta (Hmed = 0,19 m) volumul este indicat 5,606 m3, pe cănd în pozițiile următoare se aratp 560,60 m3 (adică 5,606  de 100m3). Unde s-a produs eroarea? poz. 40 - Montarea sectiilor rigolei prefabricate, Tip L 4-8 (doar montarea) ? Rigola căntărește 900 kg - ??
Răspuns (3 febr 2025, 11:14):
Buna ziua! S- a produs o eroare la intocmirea caietului de sarcini, sunt poziții care se referă la 1 m3 și poziții care se referă la 100m3. In volumul de lucrări este indicat 560.63 m3. Deciz asta este cifra care trebuia sa fie indicata la pozitia 23, și care va recomandam sa va conduceti. Pozitia 40 se refera doar la montarea rigolei prefabricate L 4-8. Prețul rigolei este prezentat in pozitia 41. Deci aici nu este eroare. Rigola L 4-8 PREFABRICATĂ ARE LUNGIMEA DE 3.00 M, CINTARESTE 900 KG SI ARE UN VOLUM DE 0.360 M3.Deci la pozitia 40 este indicat volumul total care urmează a fi montat, iar la pozitia 41 este prezentat prețul pentru rigolă propriu zisă.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări