1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2025 11:07
până la 03.02.2025 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2025 11:30
până la 16.02.2025 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 954 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2025, 11:07 - 3 febr 2025, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2025, 11:30 - 16 febr 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziţionarea lucrărilor de reabilitare și modernizare a sediului Primăriei comunei Ciutești raionul Nisporeni” localizat în s. Ciuteşti, r-nul Nisporeni,

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6423, MOLDOVA, Nisporeni, s.Ciuteşti, s.Ciutesti,r.Nisporeni,Republica Moldova
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stamati Iurie
Telefonul de contact
068016166
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2025, 11:07
Data ultimilor modificări
28 ian 2025, 13:05
Achizitii.md ID
21353877
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
d s lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
24.01.25 11:07
caet de sarcini.pdf caet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.25 11:07
duae.doc
Documentele la ofertă
-
24.01.25 12:30
Data:
28 ian 2025, 13:05
Subiectul întrebării:
Garantie de buna executie
Întrebare:
Buna ziua, garantia de buna executie va fi sub forma de garantie bancara/ transfer bancar su retineri succesive din facturi fiscale?
Răspuns (28 ian 2025, 15:15):
Buna ziua aceasta intrebare ce va conveni cu cîstigatorul la încheerea contractului
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.