1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2025 10:10
până la 04.02.2025 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 04.02.2025 09:30
până la 20.02.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 7 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2025, 10:10 - 4 febr 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2025, 9:30 - 20 febr 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea de lucrări de construcție a rețelei publice de canalizare menajer-fecaloidă din stra.-lele I-III N.Testemițeanu or.Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2025, 10:04
Data ultimilor modificări
25 ian 2025, 13:19
Valoarea estimată (fără TVA)
7 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21353775
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
28 febr 2025 10:09 - 31 dec 2025 10:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea de lucrări de construcție a rețelei publice de canalizare menajer-fecaloidă din stra.-lele I-III N.Testemițeanu or.Durlești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Documentele procedurii de achiziție
anunt canalizare.signed.pdf anunt canalizare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt de participare
24.01.25 10:10
ds_lucrari.signed.pdf ds_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-DOCUMENTATIA STANDART
24.01.25 10:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SCLuxconsistem SA

Preţul ofertei: 4 740 988,73 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Genial-A

Preţul ofertei: 4 979 076,94 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ATAR INTER

Preţul ofertei: 5 111 386,28 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Valdcongrup SRL

Preţul ofertei: 5 643 967 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 6 611 742,10 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări