1
Perioada de actualizare
de la 20.01.2025 13:40
până la 03.02.2025 10:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2025 10:00
până la 21.02.2025 10:00
3
Licitaţie
24.02.2025 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 7 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 ian 2025, 13:40 - 3 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2025, 10:00 - 21 febr 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Abonează-te

Lucrări de restabilire a pavajului (la solicitare).

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Onoi
Telefonul de contact
022-436-347
Datele achizitiei
Data publicării
20 ian 2025, 13:40
Data ultimilor modificări
28 ian 2025, 10:03
Achizitii.md ID
21350549
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
ordin nr.195 din 26.12.2024.pdf ordin nr.195 din 26.12.2024.pdf
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anexa nr 12 decl. privind experienta.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
duae.doc
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anunț de participare 2025.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anexa nr 19 angajament privind sust. tehnica.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
oferta f3.1.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anexa nr 17 inform. privind asocierea.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
declaratie confirmarea identitatii.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
cs + anexa nr.1 restabilirea pavaj 2025 .docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anexa nr 10 garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anexa nr 22 aviz de particip. la licit. de lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anexa nr 18 angajament tert sustinator.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anexa nr 16 lista subcontractantilor.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anexa nr 13 decl. lucrari similare 5 ani.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
anexa nr 9 scrisoare de garantie bancara.docx
Documentele la ofertă
-
20.01.25 13:40
Data:
28 ian 2025, 10:03
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Conform Documentației Standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări în Anexa 23 este o notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Vă rugăm să atașați Formularul de deviz nr.1 cu descifrarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz.
Răspuns (28 ian 2025, 13:26):
Buna ziua. Stimate operator economic toate cerintele solicitate de către Entitatea contractanta sunt stipulate in documentatia de atribuire (Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 cu Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări).
Data:
29 ian 2025, 14:50
Subiectul întrebării:
Intrebare repetata Discifrat consum
Întrebare:
Conform Documentației Standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări în Anexa 23 este o notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Vă rugăm să atașați Formularul de deviz nr.1 cu descifrarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz.
Răspuns (29 ian 2025, 16:32):
Buna ziua. Stimate operator economic, toate cerintele solicitate de către Entitatea contractanta sunt stipulate in documentatia de atribuire (Caiet de sarcini si Anexa nr. 1 cu Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări).
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.