1
Perioada de actualizare
de la 16.01.2025 16:05
până la 27.01.2025 09:00
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2025 09:00
până la 07.02.2025 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 14 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 ian 2025, 16:05 - 27 ian 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2025, 9:00 - 7 febr 2025, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Lucrări de reparație a sălilor de operații întru instalarea sistemului de ventilare și condiționare și al echipamentului electric de forță

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Testemitanu 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasile Faina
Telefonul de contact
022852670
Datele achizitiei
Data publicării
16 ian 2025, 16:05
Data ultimilor modificări
17 ian 2025, 16:20
Achizitii.md ID
21347993
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
16.01.25 16:05
2-1-4 ventilare.docx
Documentele la ofertă
-
16.01.25 16:05
2-1-3 eef1 de forta.docx
Documentele la ofertă
-
16.01.25 16:05
ds_lucrari (8).doc
Documentele la ofertă
-
16.01.25 16:05
anunț de participare.doc
Documentele la ofertă
-
17.01.25 16:20
Data:
16 ian 2025, 17:58
Subiectul întrebării:
PARTICIPARE
Întrebare:
Sa dispuna pe contul său bancar de minim 7 milioane lei la momentul depunerii ofertei .Dar dece ? nu 14 600 000 lei si sa vie doar o companie
Răspuns (17 ian 2025, 08:31):
Bună ziua. Autoritatea contractantă a avut anterior o experiență mai puțin plăcută la anumite lucrări cu un buget mult mic și antreprenorul la un moment dat nu dispunea de resurse financiare suficiente pentru procurarea materialelor și solicita achitarea în avans ceea ce este inadmisibil. Cerința impusă la procedura de achiziție în cauză are menirea de a minimiza riscurile beneficiarului și în același timp de a responsabiliza operatorii economici prin manifestarea unei seriozități față de proiectul care urmează a fi realizat. În acest sens menționăm repetat că acest proiect este prea important pentru instuția noastră cu profil medical.
Data:
17 ian 2025, 08:52
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Ati denumit obiectul ,,Lucrari de reparatie’’ dar sunt doar lucrari electrice si de ventilare? Incarcati in sistem lucrarile de reparatie daca existe!
Răspuns (17 ian 2025, 09:31):
Bună ziua. Denumirea lucrărilor derivă din devizele elaborate care sunt anexate la procedura dată.
Data:
17 ian 2025, 09:58
Subiectul întrebării:
Proiect de executie
Întrebare:
Buna ziua! Este necesar sa fie incarcat Proiectul de executie verificat pentru ambele compartimente indicate in Procedura de Licitatie. Va multumim!
Răspuns (17 ian 2025, 10:03):
Bună ziua. În anunțul de participare este menționat modalitatea de a face cunoștință cu proiectul de execuție.
Data:
18 ian 2025, 22:55
Subiectul întrebării:
Disponibilitate de bani!
Întrebare:
În loc extras din cont cu privire la bani, putem anexa anexa 18 cu susținătorul Terț financiar?
Răspuns (20 ian 2025, 10:48):
Bună ziua. Se vor accepta spre examinare/evaluare doar acele documente care sunt stipulare ca cerințe în anunțul de participare.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.