Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
15.01.2025 14:24
până la 25.01.2025 10:00
până la 25.01.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
25.01.2025 10:00
până la 04.02.2025 11:00
până la 04.02.2025 11:00
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
972 166,67 MDL
Perioada clarificărilor:
15 ian 2025, 14:24 - 25 ian 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 ian 2025, 10:00 - 4 febr 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Servicii de transport de date SWIFTNet prin intermediul unei linii dedicate;
Servicii de implementare și configurare.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 ian 2025, 14:24
Data ultimilor modificări
23 ian 2025, 19:02
Achizitii.md ID
21347767
MTender ID
CPV
72700000-7 - Servicii de reţele informatice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de comunicații de date prin canalul SWIFTNet
Buget: 972166.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
23 ian 2025, 19:02
Subiectul întrebării:
Servicii de comunicații de date prin canalul SWIFTNet Contractul de prestari servicii
Întrebare:
1. Referitor la contractul propus pentru semnare, cel atașat este unul general. Putem semna contractul nostru ca Operator Telecom, care este specializat pe servicii Telecom? Sau, dacă se dorește în mod special semnarea contractului dvs., putem adăuga anumite articole din contractul nostru?
2. Referitor la lucrarile planificate stipulate in caietul de sarcini "Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare."- va referiti la intreruperile efective ale serviciului pe perioada lucrarii planificate?
Răspuns (24 ian 2025, 12:06):
Bună ziua. Conform Ordinului Ministerului de Finanțe nr. 115 din 15.09.2021, Autoritatea contractantă utilizează contractul-model (anexa nr.24) din documentaţie-standard. Contractul este compus din două părţi: Partea I cea generală care este obligatorie, şi care nu se modifică, şi Partea II ceea ce ţine de condiţiile speciale al contractului care se completează doar la necesitate, unde autoritatea contractantă are dreptul de a stabili condiţii/cerinţe speciale în dependenţă de obiectul achiziţiei, de complexitatea procedurii. Corespunzător, cu anumite puncte poate fi completată partea II a contractului și/sau anexele contractului, dacă acestea nu conţin propuneri care sînt, în mod evident, dezavantajoase pentru autoritatea contractantă și acestea sunt incluse în oferta depusă, fiind luate în considerare la evaluarea ofertei.Mulțumesc.
Data:
23 ian 2025, 19:06
Subiectul întrebării:
Durata lucrari planificate
Întrebare:
2. Referitor la lucrarile planificate stipulate in caietul de sarcini - (Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare.)- va referiti la intreruperile efective ale serviciului pe perioada lucrarii planificate?
Răspuns (24 ian 2025, 12:08):
Bună ziua,
Da, se referă la timpul efectiv cât serviciile nu sunt disponibile în perioada lucrărilor planificate, coordonat preventiv cu Beneficiarul orarul executării lucrărilor de deservire planificate. Răspunsul respectiv, a se considera și la prima întrebare (pct.2).
Vă mulțumesc.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK