1
Perioada de actualizare
de la 14.01.2025 16:06
până la 17.01.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.01.2025 10:00
până la 22.01.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 680 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 ian 2025, 16:06 - 17 ian 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 ian 2025, 10:00 - 22 ian 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcția unui depozit provizoriu pentru păstrarea materialelor de reparație

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Maldur
Telefonul de contact
022-436-401
Datele achizitiei
Data publicării
14 ian 2025, 16:06
Data ultimilor modificări
15 ian 2025, 8:33
Achizitii.md ID
21346069
CPV
45260000-7 - Lucrări de acoperire şi alte lucrări speciale de construcţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr 9 scrisoare de garantie bancara.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
anexa nr 13 decl. priv. princip. lucrari similare.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
ordin nr.195 din 26.12.2024.pdf ordin nr.195 din 26.12.2024.pdf
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
declaratie de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
oferta f3.1.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
anexa nr 8 decl. privind valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
anexa 1 la cs - depozit.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
date generale despre participant.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
cs-2025 depozit provizoriu.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
Data:
15 ian 2025, 08:33
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Rugam anexarea F1a - Caietului de sarcini desfasurat, multumim anticipat
Răspuns (15 ian 2025, 15:00):
Bună ziua. Entitatea Contractantă a publicat toate documentele de atribuire, inclusiv și Caietul de Sarcini.
Data:
15 ian 2025, 10:39
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
incarcati caietul de sarcini
Răspuns (15 ian 2025, 15:00):
Bună ziua. Entitatea Contractantă a publicat toate documentele de atribuire, inclusiv și Caietul de Sarcini.
Data:
15 ian 2025, 12:15
Subiectul întrebării:
Pretul materialelor
Întrebare:
Rugam sa indicați pretul la Teava d=219*6 din poziția 13 - lei/kg și Contrucții metalice din poziția 14 - lei/kg?
Răspuns (15 ian 2025, 16:06):
Buna ziua. Stimate operator economic, intrebarea dată nu ține de compartimentul clarificari, conformativă documentației de atribuire.
Data:
15 ian 2025, 16:48
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz) Ca să nu tragem din timp va notificăm art 35, alin 2 din Legea 131, 2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic
Răspuns (15 ian 2025, 16:50):
Bună ziua. Entitatea Contractantă a publicat toate documentele de atribuire, inclusiv și Caietul de Sarcini cu anexa nr. 1.
Data:
15 ian 2025, 16:53
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Răspuns (15 ian 2025, 16:50): Bună ziua. Entitatea Contractantă a publicat toate documentele de atribuire, inclusiv și Caietul de Sarcini cu anexa nr. 1., In aceasta anexa nu este forma desfasurata a devizului este forma simpla , rugam sa anexati forma desfasurata cu norma de consum pentru fiecare resursa, pentru a putea efectua o oferta cat mai corecta!
Răspuns (16 ian 2025, 13:15):
Bună ziua. Entitatea Contractantă a publicat toate documentele de atribuire, inclusiv și Caietul de Sarcini cu anexa nr. 1.
Data:
16 ian 2025, 10:37
Subiectul întrebării:
ANUNT DE PARTICIPARE
Întrebare:
Buna ziua! Va rog sa ne clarificati lipsa DUAE in documentatie . "AC încarcă următoarele documente: DUAE - formular tipizat, adaptat de către AC conform specificului fiecărei proceduri de achiziție (Ordinul MF nr. 177 din 09.10.2018)"
Răspuns (16 ian 2025, 13:15):
Bună ziua. Entitatea Contractantă a publicat toate cerintele solicitate in documentele de atribuire.
Data:
16 ian 2025, 10:53
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). Reesind din legislatia in vigoare Autoritatea contractant publica F1 desfasurata primita de la PROIECTANT DEVIZIER. Rugam transparenta.
Răspuns (16 ian 2025, 13:15):
Bună ziua. Entitatea Contractantă a publicat toate documentele de atribuire, inclusiv și Caietul de Sarcini cu anexa nr. 1.
Construcția unui depozit provizoriu pentru păstrarea materialelor de reparație
Data:
16 ian 2025, 12:45
Subiectul întrebării:
Termen de achitare lucrari
Întrebare:
Buna ziua. Care sunt termenii de achitare (in cite zile se face achitarea) dupa prezentarea procesului verbal de executie semnat de parti?
Răspuns (16 ian 2025, 13:13):
Buna ziua. Stimate operator economic toate cerintele solicitate de catre Entitatea contractanta sunt stipulate in documentatia de atribuire.
Construcția unui depozit provizoriu pentru păstrarea materialelor de reparație
Data:
16 ian 2025, 12:54
Subiectul întrebării:
Penalitate pentru neachitare in termen
Întrebare:
Buna ziua. In anuntul de participare ati stipulat ,,1. Pentru executarea cu întârziere a Lucrărilor/livrarea bunurilor, Antreprenorul poartă răspundere materială în valoare de 0,01% din suma Lucrărilor neexecutate/bunurilor nelivrate, pentru fiecare zi de întârziere, dar nu mai mult decât valoarea garanției de bună executare a contractului. " Care este penalitatea pentru intirzierea in achitarea lucrarilor si care este termenul de achitare care va fi stipulat in contractul de anptrepriza?
Răspuns (16 ian 2025, 13:07):
Bună ziua.Stimate Operator Economic solicitam sa Va conformati documentatiei de atribuire.
Data:
16 ian 2025, 14:09
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Va rugam sa concretizați formularul DUAE este doar obligatoriu cum se respecta LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice articolul 20, ori nu va conduceti de Legea in vigoare. Va solicitam sa raspundeti clar la intrebarea noastra . Este necesar documentul DUAE ori nu?
Răspuns (16 ian 2025, 14:10):
Buna ziua. Stimate operator economic toate cerintele solicitate de catre Entitatea contractanta sunt stipulate in documentatia de atribuire.
Data:
16 ian 2025, 15:08
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
La p. 15 al caietului de sarcini constructiile metalice din resursele normei se exclud?
Răspuns (17 ian 2025, 09:16):
Bună ziua.Stimate Operator Economic solicitam sa Va conformati documentatiei de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.